Myydään 2 x Buffalo LS220D 2-bay NAS, ilman levyjä (Ii)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AkiL
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: 2 x Buffalo LS220D 2-bay NAS, ilman levyjä
Hinta: 40€/kpl, 75€ yhdessä
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Toinen kauan sitten uutena, toinen viime syksynä täältä käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, Ei
Muuta huomioitavaa:

Kaksipaikkaiset pikkunassit ylimääräisenä isompaan siirtymisen jälkeen. Sisältää virtalähteet. Päivitetty tuorein firmware. Tukee ainakin 8tb levyjä, itsellä oli ironwolffit sisällä.

LinkStation™ LS220D - Buffalo Technology

Mieluiten f2f -kaupat, mutta varauksella postitus/matkahuolto onnistuu.

HOX. Vaatii säätämistä, että saa käyttöön, kun myydään ilman levyjä. Step-by-step ohjeet on olemassa ja olen itse testannut prosessin 1.12.2025. Ei vaadi kovin suurta osaamista; PC:n jolla käyttöönotto suoritetaan IP pitää osata vaihtaa ja palomuuri sammuttaa hetkeksi.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Ii, Oulun vieressä
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Mobilepay, käteinen

Viimeksi muokattu:
Vielä etsii kotia. Viikonloppuna kulkee mahdollisesti etelä-Suomen suuntaan kyydissä.

Itse laitteiden koko on (ylöspäin tasasenttiin pyöristäen) 9 x 13 x 21cm, joten minimissään M-paketiksi menee (kun laittaa vielä virtalähteet ja fylliä pakettiin), eli postikulu ~11e. Jos alkuperäisen paketin laittaa mukaan (toiselle on olemassa), saattaa mennä jopa L-paketiksi.

80e posteineen?

Edelleen myynnissä, ei mennyt kaupaksi, myyjästä johtuen. Testaus oli unohtunut, enkä meinannut saada toimimaan. Parin tunnin muistelun, etsinnän ja kokeilujen jälkeen sain testattua.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 513
Jäsenet
80 895
Uusin jäsen
simppa57

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom