Adbluen annosteluhuoltoa tarvitaan, ei uud. käynn. 860km jälkeen.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sbasil
  • Aloitettu Aloitettu
Denoxiumia viedään Norjaan ja Pohjois-Amerikkaan, mutta se ei ole Eu:ssa sallittu, koska ei täytä adbluen ISO standardia ja kaikki tyyppihyväksynnät on tehty standardin mukaisella litkulla.
Ei kyllä ainakaan norjasta saa.
 
No jopas tämä on vaikeaa. Nyt viimeisen kerran, sitten riittää (tai minua vedätetty koko ajan. Jos näin niin toivottavasti on ollut edes lystiä).

Autotehdas A tyyppihyväksyy auton euro6 päästörajoihin ja ilmoittaa käyttäneensä testissä ISO 22241 standardin mukaista urealiosta. EU kirjoittaa tyyppihyväksynnän, jossa auto on hyväksytty euro6 standardiin ja tieliikenteeseen EU alueella käytettäessä ISO 22241 standardin mukaista urealiosta.
Miten tämä eroaa siitä että valmistaja on tehnyt tyyppihyväksynnän EN590 polttoaineella (”tavallinen diesel”) ja autoilija ajaa EN15940:llä (MyDiesel yms.)? Onko sen MyDieselin myynti myös laitonta?

Onhan sekin selvää, että käytetty polttoaine voi vaikuttaa päästöihin.

(Ja tämä ei ole siis väite suuntaan tai toiseen vaan ihan aito kysymys miksi toinen olisi laillinen jos toinen ei ole).
 
Viimeksi muokattu:
Adblue ei ole se juttu se on markkinointi nimi tietylle urea litkulle. Toisaalta jos auton vikavalot ei huomaa päästöjen valvonnassa mitään ja katsastuksessa mitatut arvot on ok kukaan tuskin edes alkaa kusisäiliötä tutkimaan koska mistään päästömanipulaatiosta ei ole kyse.itse jo yksistään luotan että Simo lammikko tietää mistä puhuu eikä edes tekisi videota jos asiasta ei mitään tiedä. Tekoälyn käyttö pitäisi automaattisesti generoida bannit koska sitä voi helposti manipuloida antamaan vastauksen mitä haluaa kuulla.
 
Toimii, muttei välttämättä autoissa joissa on adbluelle lisäksi laatua mittaava anturi. Eri kemia, auto ei tykkää.

Ellei laadunvalvonta-anturia ole, toimii ongelmitta.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
294 635
Viestejä
5 037 801
Jäsenet
80 727
Uusin jäsen
A-L

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom