Battlefield 6

No jos videon kattoo, niin aika vaikea noita ohjuksia on varmaankin tolla pudottaa, kun on oikea matsi käynnissä eikä tiedä, että mistä suunnasta se ohjus tulee.
Niin se kopujen pudotus on ohjuksilla ilman tuotaki käytännössä mahdottomuus kun eka vedetään flaret ja sen jälkeen kopteri tonttiin ja karkuun latailemaan flaret uusiksi niin nyt siihen saadaan vielä lisää suojaa. Esim AA-tankin ainoa hyöty on jalkaväkeä vastan ja siihenki aika onneton niin terve

Näyttäis olevan nuo grafiikkabugit korjattu, esim. texture overkill asetus ei syö enää vramia kuin 13gb ennen meni 15gb, nyt myös SSGI High asetus näyttää hyvältä. Uudella 9070 XT kortilla ai että kaikki täysillä, fps vähän alhanen tälläsiin peleihin mut jos oikee haluu pärjätä nii laittaa vaan fsr4 päälle niin taas mennään 120+fps

Nyt tajusin mikä tässä pelissä mättää minua eniten verrattuna aiempiin (3, 4, 1, V). Mapithan ovat aina ihan täynnä pelaajia, ellei muuten löydy tarpeeksi niin keksitään sitten botteja loput. Aiemminhan pelit alkoivat aina kun alkoivat, riippumatta siitä onko 20 vai 60 pelaajaa. Silloin oli mapeissa paljon enemmän tilaakin ja ehti vähän miettimään ja suunnittelemaan mitä tekee. Tässä pelaaminen on liian adhd-henkistä meikäläiselle. Vähemmillä pelaajilla pitäisin tästä pelistä kyllä paljon enemmän. Tai sitten huomattavasti isommilla mapeilla.

No, harmittaa ne polviliukujatkin mutta ehkä tuo on kuitenkin minulle se isoin miinus.

Itse sitten taas tänään pelatessa pohdein, että ompa kiva kun ei tarvitse juosta viittä minuuttia ilman että näkee ketään ja sitten kuolee snipaan ja sama uusiksi :cool: Osa kartoista on kyllä melko nopea tempoista tietyillä pelimuodoilla.

Onkos muilla tullut tämän kaltaista häiriötä pelissä?
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/shorts/unMOVwMRH2k

Mulla tuli nyt ensimmäistä kertaa ja kesti ehkä 30 sekkaa. Pelästyin jo että nytkö se näyttis hajos.
Toivottavasti ei ota tavoikseen.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Mulla tuli nyt ensimmäistä kertaa ja kesti ehkä 30 sekkaa. Pelästyin jo että nytkö se näyttis hajos.

Ei ihan juuri tuollaista mutta vastaavaa grafiikkasekoilua on toisinaan ollut. BF:t kautta linjan ovat tuosta vähän kuuluisia.

Tasan samaa tullut jo betasta lähtien, julkaisuversiossa harvemmin. En nyt edes muista onko tuota tullut muualla kuin Siege of Cairossa, mutta siinä nyt ainakin edelleen satunnaisesti.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 007
Jäsenet
81 893
Uusin jäsen
Kastikus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom