Myytävä tuote:
Orpheus-äänikortti. Testattu mutta muuten käyttämätön. Minulla on näitä kaksi mutta toiselle ei ole ollut tarvetta. Tässä kortissa myös PC-Midi (eli intelligent mode -yhteensopiva midiohjain) mukana. Voin myydä myös Dreamblaster X2-midikortin siihen mukaan (huom tämä siis se vanhempi malli ilman Rolandin ääniä).
Hinta: 180 € ilman X2:ta, 230 € X2:n kanssa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): pcmidi.eu (en muista milloin)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Saa palauttaa jos ei toimi
Sijainti: Uusikaupunki
Toimitustapa: nouto tai postitus
Maksutapa: käteinen, mobilepay, tilisiirto
Myös vaihtokaupat mahdollisia ja monesti jopa toivottavia. DOS-aikakauden rauta kiinnostaa, etenkin harvinaiset äänikortit.
---
Mihin minä näitä retrovehkeitä oikein käytän: Vaikka tähän tai tähän (vaan kun ei ole aikaa).
Orpheus-äänikortti. Testattu mutta muuten käyttämätön. Minulla on näitä kaksi mutta toiselle ei ole ollut tarvetta. Tässä kortissa myös PC-Midi (eli intelligent mode -yhteensopiva midiohjain) mukana. Voin myydä myös Dreamblaster X2-midikortin siihen mukaan (huom tämä siis se vanhempi malli ilman Rolandin ääniä).
Hinta: 180 € ilman X2:ta, 230 € X2:n kanssa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): pcmidi.eu (en muista milloin)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Saa palauttaa jos ei toimi
Sijainti: Uusikaupunki
Toimitustapa: nouto tai postitus
Maksutapa: käteinen, mobilepay, tilisiirto
Myös vaihtokaupat mahdollisia ja monesti jopa toivottavia. DOS-aikakauden rauta kiinnostaa, etenkin harvinaiset äänikortit.
---
Mihin minä näitä retrovehkeitä oikein käytän: Vaikka tähän tai tähän (vaan kun ei ole aikaa).
Viimeksi muokattu: