K Kovo Liittynyt 23.01.2017 Viestejä 56 02.12.2025 #1 Tuote:Ek velocity AM5 kiinnitys ruuvi kitti Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): p-seudun ympärystöstä Toimitustapa:mieluiten nouto Maksutapa:tilisiirto, mp taikka käteinen
Tuote:Ek velocity AM5 kiinnitys ruuvi kitti Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): p-seudun ympärystöstä Toimitustapa:mieluiten nouto Maksutapa:tilisiirto, mp taikka käteinen
fr0zen Liittynyt 24.10.2016 Viestejä 1 184 03.12.2025 #2 Joku haki samaa aikasemmin kauan aikaa eikä tainnut saada.. Mulla olis ne mutta ne on menossa omaan käyttöön luultavasti lähiaikoina..
Joku haki samaa aikasemmin kauan aikaa eikä tainnut saada.. Mulla olis ne mutta ne on menossa omaan käyttöön luultavasti lähiaikoina..
K Kovo Liittynyt 23.01.2017 Viestejä 56 03.12.2025 #3 fr0zen sanoi: Joku haki samaa aikasemmin kauan aikaa eikä tainnut saada.. Mulla olis ne mutta ne on menossa omaan käyttöön luultavasti lähiaikoina.. Napsauta laajentaaksesi... Jos päätät myydä jossain vaiheessa niin pistä koodia, kun tietäisi edes emon back plate kierre koon niin voisi itte sorvailla. Ei viittis ruuvien takia ostaa uutta blokkia.
fr0zen sanoi: Joku haki samaa aikasemmin kauan aikaa eikä tainnut saada.. Mulla olis ne mutta ne on menossa omaan käyttöön luultavasti lähiaikoina.. Napsauta laajentaaksesi... Jos päätät myydä jossain vaiheessa niin pistä koodia, kun tietäisi edes emon back plate kierre koon niin voisi itte sorvailla. Ei viittis ruuvien takia ostaa uutta blokkia.