• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit Elden Ring Nightreign - Seeker's Edition (PS5, PS4, Xbox X) 18,99€ Gigantti

Tuote:Elden Ring Nightreign - Seeker's Edition (PS5, PS4, Xbox X)
Tarjoushinta: 18,99€
Normaalihinta: 47,99€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Ei tietoa
Linkki:

PS5

PS4

Xbox Series X

Kommentti tarjouksesta:

Mukana tulee itse peli ja pelin DLC joka julkaistaan tulevana perjantaina ja itse DLC:lle hinta on jo pelkästään 15€ normaalisti niin hyvä tarjous.

Ilmeisesti yksinpeli on hiukan kuin juurihoito; co-opissa porukka voi nostaa "tapetut" ylös ja homma jatkuu, yksinpelissä kuolema meinaa että se oli sitten siinä sen tehtävän osalta. Saveakaan ei ole.

Multiplayer luonnollisesti vaatii PSN+ tai liven.

Joku korjaa jos meni väärin.

Tuote:Elden Ring Nightreign - Seeker's Edition (PS5, PS4, Xbox X)
Tarjoushinta: 18,99€
Normaalihinta: 47,99€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Ei tietoa
Linkki:

PS5

PS4

Xbox Series X

Kommentti tarjouksesta:

Mukana tulee itse peli ja pelin DLC joka julkaistaan tulevana perjantaina ja itse DLC:lle hinta on jo pelkästään 15€ normaalisti niin hyvä tarjous.
Kiitos vinkistä! Meni ostoon. On kyllä hienot steelbook kannet tuossa.:thumbsup:

Kova tarjous, lähti testiin Xboxille. Elden Ring löytyy PC:lle enkä sitä jaksanut kauaa hakata, mutta tällä hinnalla annetaan ainakin mahdollisuus tälle uudelle versiolle :D

Ilmeisesti yksinpeli on hiukan kuin juurihoito; co-opissa porukka voi nostaa "tapetut" ylös ja homma jatkuu, yksinpelissä kuolema meinaa että se oli sitten siinä sen tehtävän osalta. Saveakaan ei ole.

Multiplayer luonnollisesti vaatii PSN+ tai liven.

Joku korjaa jos meni väärin.
Huoh. Olisin saattanut tilata mutta en kyllä ala PS+:aa tilaamaan yhden pelin takia. Fortniteä ja vastaavia kyllä voi pelailla ilmaiseksi mutta sitten kun maksaa pelistä niin pitääkin maksaa vielä erikseen nettipelaamisesta. Ei ole kyllä järjen häivääkään siinä että maksullisen pelin ominaisuuksien käyttämisestä pitää maksaa mutta ilmaispelin ei. Ne pennoset mitä Fortniteen on mennyt ei ole kyllä kauheasti servereitä ylläpitäneet.

Onko tässä vielä sekin, että yksinpelikin vaatii Plussaa tai Liveä?

Kova tarjous, lähti testiin Xboxille. Elden Ring löytyy PC:lle enkä sitä jaksanut kauaa hakata, mutta tällä hinnalla annetaan ainakin mahdollisuus tälle uudelle versiolle :D
Käväsin lukemassa tästä niin jos ei iso open world RPG kiinnosta niin tässä on enemmän action pohjanen roguelike meininki missä on lyhyitä runeja. Ihan kiva spinnaus mielestäni.

Käväsin lukemassa tästä niin jos ei iso open world RPG kiinnosta niin tässä on enemmän action pohjanen roguelike meininki missä on lyhyitä runeja. Ihan kiva spinnaus mielestäni.
Tämähän on tosiaan Hadestyyppistä menoa ja en tätä kyllä itse ainakaan jaksaisi yksin edes pelata, että kannattaa ottaa se huomioon.

Tuli vedettyy DLC läpi. Eka yölordi meni ykkösellä kun tuli tyypit jotka ties mitä teki vaikka aattelin, että kolmelta yöllö olis vielä uutta kaikille jotta pääsis nauttii tietämättömyyden sekoilusta, mutta ei sit. Toka yölordi meni toisella yrittämällä ja ekalla ei edes päästy sinne ja tokalla taas oli osaavaa porukkaa. Itse vaan seurasin hömppänä tietämättä mitään minne kannattaa mennä, mutta oman osuuteni tein. Oli kyllä tosi hieno maailma siinä uudessa kentässä ja musat hienoja. Eka yölordi oli paljon vaikeampi kuin toka. Oli kyl sen arvoinen kokemus kun sai itse koko pelin tässä tarjouksessa mukana. Olin tätä ennen siis lainannut pelin kirjastosta ja tehnyt kaiken siinä. En tiedä oliko kahden tunnin pelikokemus pelkästään sen 15€ arvoinen, mutta sit taas kun miettii ihmiset maksaa 30€ skineistä nykyisin peleissä ja tässä oli kokonaan uusi hieno maailma ja voihan sitä aina pelata uudestaan.

Kiitos vinkistä. Piti pistää tilaukseen. Jos joku haluaa muutakin tilattavaa samalla, niin näkyi olevan arvostelumenestys Kingdom Come Deliverance II PS5:lle myös tarjouksessa hintaan 26,99€

Statistiikka

Viestiketjuista
294 334
Jäsenet
80 672
Uusin jäsen
Rufusrufus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom