Myydään G.Skill 32GB (2 x 16GB) Trident Z5 RGB, DDR5 6400MHz, CL32 (Oulu)

Tuote: G.Skill 32GB (2 x 16GB) Trident Z5 RGB, DDR5 6400MHz, CL32
Hinta: 290e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms PC 10.02.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä ('rajoitettu elinikäinen' lukee kuitissa)
Muuta huomioitavaa: -

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: tilisiirto, mobilepay

IMG_6064.jpg

Viimeksi muokattu:
Moi, itse asiassa tuo oli vaan hinta-arvio pikakatsauksen perusteella. Kun muistien hinnat on nousseet, ja nuo oli jäänyt ylimääräiseksi. Voi tarjota jos on mielessä parempi hinta.

@rushi yritin sullekin vastata mutta pitää lisätä tähän kun se luulee että nostan ketjua. Kiitos vinkistä, en löytänyt tuohon hintaan itse. Lasken pyyntiä.

Moi, itse asiassa tuo oli vaan hinta-arvio pikakatsauksen perusteella. Kun muistien hinnat on nousseet, ja nuo oli jäänyt ylimääräiseksi. Voi tarjota jos on mielessä parempi hinta.

@rushi yritin sullekin vastata mutta pitää lisätä tähän kun se luulee että nostan ketjua. Kiitos vinkistä, en löytänyt tuohon hintaan itse. Lasken pyyntiä.
Niin, mä yritin vaan vihjasta että lukisit foorumin/kauppaosaston säännöt; Hintapyynti pitää olla alle uuden. Mutta nythän asia on kunnossa, joten ei muuta kuin onnea kaupankäyntiin!

Joo kyllä mä olen säännöt lukenut, en vaan löytänyt juuri tuota kyseistä kauppiasta. Enkä myöskään usko, että näitä muisteja tuohon rahaan saa nyt tai hetken päästä uutena. Kuten jäsen valkoh tuossa ylläkin arvelee. Mut näillä spekuloinneillahan voi aina ruuvailla hintaa suuntaan ja toiseen.

Niin, mä yritin vaan vihjasta että lukisit foorumin/kauppaosaston säännöt; Hintapyynti pitää olla alle uuden. Mutta nythän asia on kunnossa, joten ei muuta kuin onnea kaupankäyntiin!

Eikös myös säännöt kiellä sen että tullaan toisten myyntiketjuun kommentoimaan turhaa ellei tehdä edes tarjousta 🤔

Statistiikka

Viestiketjuista
294 347
Jäsenet
80 696
Uusin jäsen
ojjjjj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom