Myydään Inno3D iChill X3 4090 näytönohjain 24GB (vaihdettu yhden korttipaikan nestejäähdytykseen) (Otanmäki)

TTH

Tuote: Inno3D iChill X3 4090 näytönohjain 24GB (vaihdettu yhden korttipaikan nestejäähdytykseen)
Hinta: 1700€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshopista heinäkuussa 2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ainakin tilausvahvistus löytyy vielä sähköpostista. Takuu tuskin enään voimassa.
Muuta huomioitavaa:

Täysin toimiva näytönohjain. Käytetty paljon pelaamiseen. Ei ole käytetty louhintaan, eikä muuhun hyödylliseen (editointiin).
Ajattelin pitää tämän näytönohjaimen vielä jonkun vuoden, mutta viime vuoden yhdellä IO-Techin videolla mainittiin muistaakseni tämän vuoden näytönohjain saatavuudesta, niin
iski fomo ja tilasin 5090 näytönohjaimen, vielä kun saa "normaaliin" hintaan.

Olen ollut tosi tyytyväinen tähän 4090 näyttikseen. Pelit on toimineet vakaasti (jos pelissä tai ajureissa nyt ei ole ollut ongelmaa) ja coil whine ollut miellyttävällä tasolla.
Sen verran siis tykkäsin tästä näytönohjaimesta, että 5090 näyttikseni on myös Inno3D. Ei kuitenkaan ole paljoa ylikellotus varaa ja lämpötila voi olla 90 asteen paikkeilla.
Ainakin minulla oli välillä siinä paikkeilla, kun pidin tuulettimia hiljaisemmalla.

Vaihdoin joskus lämpötyynyt samalla kun laitoin tämän nestejäähyblokkin ja pistin liimaakiin sisälle coil whinen vähentämiseksi.

Tämä näytönohjain siis tarvitsee custom-nestejäähdytysjärjestelmän.

Linkki nestejäähdytysblokille

Ei ole enään minulla käyttöä tälle näytönohjaimelle, kun nykyinen 5090 on todettu toimivaksi, eikä ole tarvetta kasata toista konettakaan.
En nyt ole aivan varma millaista hintaa olisi hyvä pyytää, kun on niin kaaottista menoa tietokoneen komponenteilla maailmalla, mutta saa laittaa tarjouksia.

Lähetän näytönohjaimen sitten kun rahat ovat tililläni.
Voin pistää tarvittaessa myös huuto.nettiin myyntiin.
Voin antaa viikon toimivuustakuun, niin on mahdollisuus kokeilla, että toimii.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Otanmäki
Toimitustapa: Postitus matkahuollon kautta.
Maksutapa: Tilisiirto

IMG_20260106_220711.jpg

IMG_20260106_220837.jpg

IMG_20260106_220939.jpg

IMG_20260106_221105.jpg

Kyseessä ilmeisesti jonkin verrankin keloja vinguttava yksilö ja ollut myynnissä yli 2 vuotta sitten hintaan 1650€. Blokki toki tullut lisäksi, mutta niitä saa uutena hintaan 99€. Tarjotaan 1200€ posteineen.

Kyseessä ilmeisesti jonkin verrankin keloja vinguttava yksilö ja ollut myynnissä yli 2 vuotta sitten hintaan 1650€. Blokki toki tullut lisäksi, mutta niitä saa uutena hintaan 99€. Tarjotaan 1200€ posteineen.
Kiitos tarjouksesta. En ihan vielä myy tuohon hintaan. Maksoin näytönohjaimesta noin 1850€. Blokkin hinta ei ole tosiaan kovin paljoa uutenakaan enään. Vinkumisen suhteen ei ole pahimmasta päästä mitä ollut näytönohjaimia. Jos laittaa unlimited fps tai tosi raskasta peliä pelaa, niin voi kuulua jonkin verran sirinää, mutta ei minua haitannut avoimella kotelolla (toki mieltymys voi vaihdella yksilöittäin).

Statistiikka

Viestiketjuista
296 950
Jäsenet
81 243
Uusin jäsen
superleka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom