Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Telialle siirtyneet; Minulle luvattiin 60€ Lidl lahjakortti, mutta huomasin tuossa että sitä ei näykkään sopimustiivistelmässä ollenkaan. Lukeeko se teillä? En myöskään huomannut tilausta tehdessä kysyä milloin se mahtaa tulla, onko siitä kokemuksia? Oma veikkaus olisi että ensimmäisen maksetun laskun jälkeen.
Viimeksi myyjä kirjasi lahjakortin tiivistelmään, joka tallentui verkkosivuston chat-historiaan. Ei välttämättä näkynyt muualla. Vajaa kaksi kuukautta kesti toimitus.

Aika mielenkiintoinen tuo Moin parempi tarjous - ei tarjousta. No eipä ne kyllä minullekkaan soitelleet kun oli siirto päällä.

Telialle siirtyneet; Minulle luvattiin 60€ Lidl lahjakortti, mutta huomasin tuossa että sitä ei näykkään sopimustiivistelmässä ollenkaan. Lukeeko se teillä? En myöskään huomannut tilausta tehdessä kysyä milloin se mahtaa tulla, onko siitä kokemuksia? Oma veikkaus olisi että ensimmäisen maksetun laskun jälkeen.
Tuo tieto näkyy ainakin kun kirjautuu Telian nettisivuille. Heti liittymän valinnan jälkeen näkyy banneri ylälaidassa, jossa mainitaan lahjakortista.
telia.png

• Tykkää
Reactions: VVG
Tuo tieto näkyy ainakin kun kirjautuu Telian nettisivuille. Heti liittymän valinnan jälkeen näkyy banneri ylälaidassa, jossa mainitaan lahjakortista.
telia.png
Ei näkynyt tuollakaan, tuossa samassa kohdassa minulle näkyy vain huippuetu;

huippuetu.png

Pitääpä laittaa viestiä aspaan..

Kiitos.

Ei näkynyt tuollakaan, tuossa samassa kohdassa minulle näkyy vain huippuetu;

huippuetu.png

Pitääpä laittaa viestiä aspaan..

Kiitos.
Itsellä sama, ettei kyllä tuossa näy. Ensimmäisessä tilausvahvistuksessa tuo näkyy, mutta kun olen ollut useamman kerran yhteydessä, niin myöhemmissä ei ole enää mainintaa. Kunhan saat vastauksen niin kerrohan, niin tietää pitääkö taas itsekin olla yhteydessä.

Itsellä sama, ettei kyllä tuossa näy. Ensimmäisessä tilausvahvistuksessa tuo näkyy, mutta kun olen ollut useamman kerran yhteydessä, niin myöhemmissä ei ole enää mainintaa. Kunhan saat vastauksen niin kerrohan, niin tietää pitääkö taas itsekin olla yhteydessä.
Pistin lomakkeella yhteydenottoa, varmaankin maanantaina vois odottaa vastausta. Laitan tänne sitten miten kävi.

Pistin lomakkeella yhteydenottoa, varmaankin maanantaina vois odottaa vastausta. Laitan tänne sitten miten kävi.

Telian kanssa joutunut taistelemaan lahjakortin saamiseksi jo vuosi-puolitoista sitten ja nyt taas sama homma, odottelen 50 e Lidl lahjista. Ei näin, Telia! :mad:

Välissä käväisin Elisalla, jolla homma toimii myös lahjakortinkin tilausseurantoineen kuin eri planeetalta!

Mulla on 32e/kk maksava 200mb rajaton telian liittymä, ei määräaikaa. Vissiin aika kallis. Mistä lähteä liikkeelle halvemman liittymän kalastelussa?
Onko tässä moi:n 18e liittymässä avausmaksua? Entä saako avausmaksun takaisin, jos peruu tilauksen?

Mulla on 32e/kk maksava 200mb rajaton telian liittymä, ei määräaikaa. Vissiin aika kallis. Mistä lähteä liikkeelle halvemman liittymän kalastelussa?
Onko tässä moi:n 18e liittymässä avausmaksua? Entä saako avausmaksun takaisin, jos peruu tilauksen?
on avausmaksu. Se tulee tosin laskulle, ei tarvitse maksaa heti. Ja se perutaan muutenkin kun tilaus perutaan. Eli ei tarvitse maksaa Moille euroakaan. Laita numeron siirto menemään Moille ja kunhan siirto näkyy Telialla niin käy chätissä kysymässä tarjousta, tai pyydä heitä soittamaan. Lue tästä keskustelusta millaisia tarjouksia muut ovat saaneet viime aikoina ja pyydä samaa.

Telialta tuli näköjään tuollainen etukoodi. Tässä on reilun kuukauden ollut telian liittymä ja niitä 20e etukoodeja on tullut jo 2kpl. Niissä tosin se 50e minimiostos. Niistä käytin yhden ja toisen lahjoitin täällä pois. Tuossa nyt tulleessa ei ole minimiostokselle rajaa. Toki piti käydä fyysisesti hakemassa liikkeestä. Ihan hyvät edut tähän asti. Vielä se Lidlin lahjakortti kun saapuu.

Screenshot_2025-12-06-14-17-46-81_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
toissapäivänä kävin telia kaupassa noutamassa 20€ etusetelin jonka käytin samalla..... ostin 19,80€ tuotteet ja päittäin meni.... ei ollut minimi 50€ ostosrajaa? ( tai ainakin minä sain tuotteet päittäin )

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
294 396
Jäsenet
80 677
Uusin jäsen
nikke77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom