Viimeksi kuukausi takaperin poliisi lopetti Elokapinan mielenilmauksen ja viitisenkymmentä sankaria lensi putkaan: Poliisi poistanut Elokapinan mielenosoittajat Mechelininkadulta, 50 mielenosoittajaa otettu kiinni
Suunnillleen jokainen saman porukan mielenosoitus on loppunut samalla tavalla. Se, että sinä sekoilet paikalla käyden ihmisiin käsiksi monottamiset mielessä kertoo sitten ihan omaa tarinaansa. Lähinnä toki sinusta.
/offtopic
Älä puhu paskaa. Poliisit antoivat elokapinalaisten istua tiellä vaikka kuinka kauan, eivätkä puuttuneet asiaan, seurasivat vain vierestä. Ja kun yritin itse heitä poistaa, niin poliisi tuli estämään ja sanoi että heillä on oikeus olla siinä. Silloin loppui minun kunnioitus poliisia kohtaan. Kerro yksikin tapaus, jossa poliisi olisi samantien ja välittömästi korjannut elokapinalaiset pois tieltä.
Ja kyllä on helvetin lammasmainen asenne, jos ajattelee että elokapinalaisilla on täysi oikeus estää ihmisiä liikkumasta, mutta samaan aikaan haukut ihmisiä, jotka kävisivät käsiksi elokapinalaisiin. Ihme lapasia tuollaiset, jotka kiltisti alistuvat muiden mielivallalle.
Jos joku estää minua liikkumasta paikassa, jossa minulla on oikeus liikkua, niin minä koen silloin oikeudekseni käyttää väkivaltaa tuollaista kohtaan, jotta voin puolustaa oikeuttani liikkua.