madi
Tukijäsen
Miksi tämä ketju?
Tänne tulee melkein päivittäin viestejä, joissa lukee:
Otsikon “noin” on tarkoitettu antamaan pelivaraa keskusteluun. “Tonni kaksisataa on uusi tonni.” Ketjuun voi postata myös järkeviä outlet-pöytäkoneita markkinatilanne huomioiden.
Markkinoilta löytyy ja on löytynyt useilta valmistajilta ns. standardiosista kasattuja konepaketteja. Tällaisen hankkimalla pakettikoneen osat ovat pitkälti päivitettävissä myöhemmin.
Kasaatko tai kasautatko koneen kuitenkin itse?
Lenovo Legion -ketju:
io-techin videoita aiheesta, esimerkiksi:
Video 1 | Video 2
Tänne tulee melkein päivittäin viestejä, joissa lukee:
- en ole seurannut komponentteja yhtään
- haluan noin tonnin valmiin konepaketin
Otsikon “noin” on tarkoitettu antamaan pelivaraa keskusteluun. “Tonni kaksisataa on uusi tonni.” Ketjuun voi postata myös järkeviä outlet-pöytäkoneita markkinatilanne huomioiden.
Markkinoilta löytyy ja on löytynyt useilta valmistajilta ns. standardiosista kasattuja konepaketteja. Tällaisen hankkimalla pakettikoneen osat ovat pitkälti päivitettävissä myöhemmin.
Kasaatko tai kasautatko koneen kuitenkin itse?
Tonnin itsekoottu konepaketti yleisketju (ei pakettikonekeskustelua täällä)
Miksi tämä ketju? Tänne tulee melkein päivittäin viestejä, jossa lukee: en ole seurannut komponentteja yhtään haluan koota itse tonnin pelikonepaketin Koeta lukea tämä viesti, sitä päivitään koko ajan. Tämän viestin lukemisen pitäisi riittää, eikä tarvitse lukea n sivua vanhoja ehdotuksia...
bbs.io-tech.fi
Lenovo Legion -ketju:
Lenovo Legion T5 gaming desktop.
Moro Onkos tämän koneen: Lenovo Legion T5 gaming desktop R7/16/1000/3060TI - Pöytätietokoneet Tuo 550W Poweri tarpeeksi 3060 Ti näyttikselle? Jos joku tietäisi mikä merkkinen se olisi?
bbs.io-tech.fi
io-techin videoita aiheesta, esimerkiksi:
Video 1 | Video 2