NVIDIA kovien syytösten kohteena GeForce RTX 5060:n arvostelujen tiimoilta

Sen sijaan tässähän ei keskustella arvioista, vaan siitä miten Nvidia blokkaa arvostelujen tekemisen, jotta maksetut mainosarvostelut saa enemmän palstatilaa. Onko se sitten haukkumista vai mitä niin sen saat itse päättää.

Tähän vielä erikseen:
Minulla mopo vähän karkasi käsistä, kun ensimmäinen näkemäni oikea arvostelu, jota ei oltu maksettu - niin haukuttiin kortti ihan sen takia, että on tyylikästä dissata Nvidiaa.. Enkä siis kommentoinut uutista, vaan videota ja siihen tulleita vastauksia. Menin sivuraiteille. Sori kaikille.

Mutta tosiaan: AMD on nyt julkaissut RX 9060 XT:t ja vielä saatesanoilla, että näiden arvostelijoita ei kiusata. Kaikki näyttää nyt siltä, että tästä RTX 5060:sta tulee liian kallis kortti. Täytyy ottaa vihreät lasit pois silmiltä.

Ihan turhaa vouhutusta. Tästä lähdetään. Nvidian kovat syytökset.

1747748951346.png

Katsotaan siis kuinka kauan kestää että eka 5000 sarjalainen pääsee tuohon tusinaan, ja onko se 5060 vai...5060 laptop. Molemmat tietysti lopulta.
Kyllä itse uskon, että ainakin RTX 5060 Ti 16 Gt nousee listan kärkeen. Pelaajien on kuitenkin kuljettava aika laput silmillä, jos myös RTX 5060 8 Gt -mallit pääsevät listoille. En silti yllättyisi, sillä Nvidian maine painaa vaakakupissa yhä enemmän kuin tekniset faktat. Toivottavasti huhu 8 Gt RX 9060 XT:stä ei pidä paikkaansa, ettei AMD vahingossa tue samaa harhaanjohtavaa trendiä.

Nvidia saa ihan syystä lunta tupaan mutta eivät välitä. GPU-puolihan on heille nykyisin silkkaa viihdearvoa, "AI" -virityksensä tekevät kuitenkin 98% voitoistaan. Heitä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
278 119
Jäsenet
77 708
Uusin jäsen
hmh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom