Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

En ole vielä koskaan saanut winback-yhteydenottoa sähköyhtiöstä, vaikka olen joka kerta sen vuoksi vaihtanut yhtiötä sopimuksen loppuessa. Ei ole silti koskaan kukaan kysellyt perään ja olen sitä ihmetellyt. Minulla ollut viimevuosina Oomi, Lumme ja Väre, eikä tosiaan mistään näistä ole perästä kuulunut.

Puhelinliittymissä tuo toimii aina ja tuolla tavoin sama puhelinoperaattori on saanut pidettyä minut asiakkaanaan vuosikaudet.
Mulle ne nyt kuitenkin laittoivat.

En ole jäämässä. Superlahjakortti kuullostaa niljakkaalta, kaksi vuotta on naurettavan pitkä aika (josta vuosi lähemmäs vitosen kk-maksulla), eikä käyttöpaikan kulutusprofiililla todellakaan kiinnosta vaihtaa pois pörssisähköstä. Säälittävä yritys kertakaikkiaan.

Screenshot 2025-11-12 163416.png
Screenshot 2025-11-12 163528.png

En ole jäämässä. Superlahjakortti kuullostaa niljakkaalta, kaksi vuotta on naurettavan pitkä aika (josta vuosi lähemmäs vitosen kk-maksulla), eikä käyttöpaikan kulutusprofiililla todellakaan kiinnosta vaihtaa pois pörssisähköstä. Säälittävä yritys kertakaikkiaan.

Superlahjakortti on ihan oikea ja toimiva. Itse käyttäny niin ostaessa kuin lunastaessakin. Näppärä kun saa valita itse minne korttinsa ottaa.

No se voi käydä pitemmän päälle harmittamaan, jos jää ilman SuperLahjakorttia.

Nykyinen Oomin 7,99 loppuu 31.1.26. Otin nyt ensimmäistä kertaa pörssisähkön tuon Eletran kautta. Oomin sivujen mukaan vähän yli 5c/kwh olisi pörssillä tullut viime vuonna hinnaksi. Kai tuolla nyt mennään toistaiseksi. 6.5c hintaan voisin alkaa pohtia määräaikaista 24kk jälleen. Kulutus noin 18000kw/v.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 748
Jäsenet
80 140
Uusin jäsen
Jönssieinari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom