• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy S25-sarja -30% + 100 0000 Rewards lisäpistettä

Tänään pakkailin vanhan luurin ja vein postiin. Vähän erikoinen case, kun postin systeemi ei tunnistanut tuota palautuslipuketta mitenkään. Otti sen nyt kuitenkin sitten lopulta vastaan ja rekisteröi ja en tiedä miten koittavat laskuttaa Samsungilta / Foxwaylta. Jokin maksajan sopimustunnus siinä lapussa oli, mutta ei sillä löytynyt Postin systeemistä mitään. Siinä vielä tuplatarkastin nuo Samsungin ohjeet ja niissä oli selkeästi että vaihtoluuri pakataan samaan laatikkoon missä uusi tuli ja siihen liimataan laatikossa mukana oleva postilappu, jossa oli tiedot kyllä ihan oikein muuten valmiina. Noh katsoos ny millainen säätäminen tästä tulee vielä.
 
Itellä oli viimeksi sama. Kaupassa kattoivat moneen kertaan pahasti ja lopulta ottivat vastaan eri henkilöiden neuvoteltua. Tein täysin ohjeen mukaan. Nyt juuri sain S25 Ultran asenneltua ja hyvältä vaikuttaa.

Onnistui siis, mutta myöhemmin tuli postissa yllärinä toinen erilainen palautuskuori. Tuotiin oikein kotiovelle eri paikkakunnalle. Huvittavaa kun olin jo palauttanutkin laitteen. Sähköpostissakin muuten luki jotain 13.5 tulevista palautusohjeista. Foxwayn lappu oli tässä ainakin mukana, varmaan sama homma kuin viimeksi siis.
 
Viimeksi muokattu:
Noh ilmeisesti tuo ei aiheuttanut kuitenkaan mitään isompaa ylimääräistä säätöä? Jokin tuollainen viesti tuli kyllä, että 12.5 tulisi jokin ohje. Mutta jo aika pian tilauksen jälkeen tuli kyllä jo sähköposti otsikolla "palautusohjeet vaihtolaitteellesi", jossa mm. alla oleva kohta:
1746813848375.png


Toimin tuon ohjeen mukaan tarkalleen. Alunperin Samsungin sivuilla oli povattu S25:lle toimituspäiväksi 12.5, joten oletin että nyt kun luuri tulikin jo eilen, niin tämä samalla tullut sähköposti liittyi tuohon palautukseen (niin kuin sinänsä liittyikin). Voihan sieltä nyt sitten tulla vielä joku toinenkin kuori, mutta sen on kyllä Samsungin ongelma enemmän se sitten, luurin on jo postissa.
 
Ei mitään ongelmaa sen jälkeen.
Sen toisen kuoren jos tulee, voi nakata roskiin.

Ajattelin että suurin ero olis muotoilu/värit näiden välillä, tykkään S25 Ultrasta, paitsi takaosa saisi olla kiiltävämpi kuin matta. Se on edelleen ruma ja tylsä kameroita mukaanlukematta. Mutta yllätti miten hyvä tuo näytön heijastuksenesto tai pinta on. Vierekkäin pöydällä S23 Ultra ja S25 Ultra, mustalla always on displaylla S23 musta on harmaata ja S25 musta on mustaa. Vaikka molemmat on OLED. Ihan kuin katsois OLED vs IPS. Eikä edes heijasta juuri mitään kun ovat hämärässä valossa.

Muuta mitä äkkiseltään vertasin, S25 kaiuttimet on paljon paremmat. Näyttö on vähän kirkkaampi ja harmaasävyt on/saa harmaiksi eikä vihreiksi. Myös S23:lla otetut tavalliset kuvat näyttää S25 galleriassa paremmalta/kirkkaammalta kuin S23:lla.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vinkistä. Itellä myös outo kokemus jota en kuitenkaan enää tuhannetta kertaa täällä kerro, kun ei noin paha juttu. Nyt otan riskin ja pistän sinne S23U jossa näytössä pari kynnellä hyvin tuntuvaa lyhyttä naarmua (näkyy valkoisella taustalla jos ruutu on puhdas). Jollei joku pian kerro etteivät maksa mitään sellaisesta.

256GB Titanium Black tilattu. Ei tuo tablettikaan haittaa, kun ei sillä tee mitään ja myytyä ei saa kuitenkaan.
Päivitätkö tänne vaikuttiko naarmut korvaukseen. Itellä kans yks pieni kynnellä tuntuma vekki reunassa jota ei juurikaan näe niin miettinyt, että viittiikö edes laittaa vai koittaako myydä ite.
 
Viimeisin Samsung-diilini yllätti toimivuudellaan. Uusi puhelin S25+ tuli kolmessa päivässä tilauksesta Postin noutopisteeseen. Vaihtokapulan S24+ lähetin ke 7.5. ja se oli perillä Foxwayllä Tartossa pe 9.5. klo 13.30. Vaihtokapula oli tsekattu ke 14.5. ja hyvitysarvio pysyi alkuperäisessä (576e). Hyvitys kortilleni ilmestyi samana iltana.

Nyt sitten tilasinkin Edgen.. Se tulee Ruotsista ja tämä viikon vanha luuri lähtee Viroon. Kerrätystä tässä kolmen maan kolmiossa.
 
Onko joku saanut jo hyvitystä vanhasta puhelimestaan tililleen tästä kamppiksesta? Jännää että postin seuranta näyttää että vaihtopuhelin on vastaanotettu viikko sitten 12.5., mutta samsungin linkin seuranta näyttää että puhelin on vasta "matkalla".
 
Viimeksi muokattu:
Onko joku saanut jo hyvitystä vanhasta puhelimestaan tililleen tästä kamppiksesta? Jännää että postin seuranta näyttää että vaihtopuhelin on vastaanotettu viikko sitten 12.5., mutta samsungin linkin seuranta näyttää että puhelin on vasta "matkalla".
Seuranta laahaa perässä tosi paljon. Käy samsung chatissa hoputtaan niin todnäk huomenna saat sähköpostin siitä laitteesta..
Siellä on välillä ryysistä, foxwaylla siis.
 
Päivitätkö tänne vaikuttiko naarmut korvaukseen. Itellä kans yks pieni kynnellä tuntuma vekki reunassa jota ei juurikaan näe niin miettinyt, että viittiikö edes laittaa vai koittaako myydä ite.
Joo. En oo vieläkään lähettänyt. Pitää lähipäivinä.
Tuossa näkyy hirveä ero näytöissä.

IMG_1314.HEIC.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
278 119
Viestejä
4 789 437
Jäsenet
77 708
Uusin jäsen
hmh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom