Samsung TV ei steam linkki mahista. PC ja TV yhdistäminen ethernet kaapelilla

Hei arvon foorumilaiset.

Olen sellaisen aiheen luona mikä on itselle tuntematonta ja siihen tarvitsen apua.

Ostin vuosi takaperin Samsungin Qled telkkarin alakertaan ja nyt olen alkanut pohtimaan että olisi kiva jos voisi pelata PCeellä pelejä myös telkkarista. Konsoli tyyliin. Koneessa olisi ruutia 4k pelaamiseen niin saisi näytöstä kaiken irti.

Helpois vissiin olisi steam linkki mutta Samsungin on sen poistanut. Koitin Samsungin omaa ruudun jakoa mutta en saanut sitä järkevästi toimimaan.

Sitten tuli vastaan jos käyttäisi esim nvidia shield tv prota välissä mihin tulisi ohjain ja netti piuha kiinni niin saisi ladattua steam linkin ja homma rokkaa sillä.

Toki tuollainen maksaa sen 200€ ja en tarvitse muuta ominaisuuksia kuin että voisin yläkerran Pceetä käyttää alakerran koneessa.

Mitä itse tekisitte?

Paljonko etäisyyttä TV:llä ja koneella? Paras olisi vetää suoraan koneelta hdmillä kuva telkkariin.

Steam Linkin osaltahan kelpaa käytännössä mikä tahansa laite, jossa on nettiyhteys, josta saa kuvan telkkariin, ja jossa on USB-portti padia varten. Jos nurkissa sattuisi lojumaan vaikka joku vanha läppärin raato, niin sille joku kevyt Linux-distro ja projekti tulille.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 508
Jäsenet
80 081
Uusin jäsen
Count0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom