Suureahko ärsytys (uuden pelikoneen osto)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapo R
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen ostamassa pelikonetta ja löyty tuolta gigantista toi build 330 aivan hävytön diili 500€ alennuksella, juuri omaan budjettiin. Päätimpä sitten oottaa synttäreihin sen ostoon (tänään, eli 17.5) ja aamulla herätessäni avasin sen ja olikin sitten myyty loppuun. Todella kiva. Onko kellään mitää ehdotuksia samantapaiseen tai tietoja, onko tuonlaisia alennuksia tulossa enään lähitulevaisuudessa.

Eli olen ostamassa pelikonetta ja löyty tuolta gigantista toi build 330 aivan hävytön diili 500€ alennuksella, juuri omaan budjettiin. Päätimpä sitten oottaa synttäreihin sen ostoon (tänään, eli 17.5) ja aamulla herätessäni avasin sen ja olikin sitten myyty loppuun. Todella kiva. Onko kellään mitää ehdotuksia samantapaiseen tai tietoja, onko tuonlaisia alennuksia tulossa enään lähitulevaisuudessa.
Tarinan opetus: elä hetkessä, ei sitten, jos/kun, vaan nyt ja heti.
Huomenna olo helppaa ja ens viikolla ei ketuta enää yhtään niin paljon kuin nyt.

Hyvää syntymäpäivää!

Myös pojalleni tänään syntymäpäivä, 15v.

Statistiikka

Viestiketjuista
278 118
Jäsenet
77 708
Uusin jäsen
hmh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom