Ostetaan Synology DS918+ tai vastaava Pietarsaari

Edit: kiitos Maxxis20 vinkistä, joten tarjota saa ugreen/unifi ratkaisuita.

Etsin 4 tai enemmän paikkasta NASsia. Ajattelin että Synologyn DS918+, mutta muutkin merkit ja mallit huomioidaan. Pitää olla luotettava ja vakaa.

1gbps riittää hyvin kun talon verkko ei sen enempää siirrä.

Minulla on kolme 3.5 tuumaista levyä jo olemassa, en näe lisälevyjä haittana, mutta ei tarpeellisia.

Olen Pietarsaaressa, mielellään haen mutta posti kulkee jos on arvostelut kunnossa.

Tarjoa!
Kiitos.

Viimeksi muokattu:
Moi!
Kiitos ehdotuksesta! Hyvää ja kompaktia rautaa mutta hieman turhan tehokas värkki tähän käyttöön. Arvostan kovasti tarjousta joka tapauksessa!

Moi!
Kiitos ehdotuksesta! Hyvää ja kompaktia rautaa mutta hieman turhan tehokas värkki tähän käyttöön. Arvostan kovasti tarjousta joka tapauksessa!
Tyylikkäästi kieltäydytty :)

En suosittele Synologya kenellekkään.. Kato Ugreen/Unifi tarjonta mikäli haet helpompaa kevyempää valmisjärjestelmää :)

Tyylikkäästi kieltäydytty :)

En suosittele Synologya kenellekkään.. Kato Ugreen/Unifi tarjonta mikäli haet helpompaa kevyempää valmisjärjestelmää :)

🫡 Perehdyn asiaan, kiitos vinkistä! Haen nimenomaan jotain vähän valmiimpaa. UDR löytyy jo kotoa joten voisi istua olemassa olevaan hyvin. Rakennan varmuuskopiointijärjestelmää ensimmäistä kertaa joten vinkit ovat erittäin tervetulleita. Minulla olisi jo serverikone käytettävänä tähän johon laitan truenasin jos ei täällä nappaa jotain helpompaa (ugreen/unifi). Toki kone on vähän turhan tehokas pelkästään tähän mutta jos lähden kikkailemaan truenasin kanssa niin laittaisin siihen muutakin kylkeen.

Jossain muussa keskustelussa mainittiin AOOSTAR WTR PRO INTEL N150 4-bays Nas Mini PC(For EU regions only)

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
289 711
Jäsenet
79 669
Uusin jäsen
Vilho17

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom