• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Thermal Master P1 - 109€ (Anniversary Sale)

Tuote: Thermal Master P1
Tarjoushinta: 109€, 113€ tai 99€ riippuu kupongista.
Normaalihinta: 144.78€
Kauppa: AliExpress
Voimassa: Niin kauoa kuin kuponkeja riittää ja/tai kun kuponkeja tulee uudelleen:
-11€ kuponki jonka voi ottaa ilman lisäyksiä ostoskoriin jolloin lämpökameran hinta 113€
-20€ kuponki joka vaatii noin 15€ lisäyksen ostoskoriin niin ostosten minimihinta täyttyy
-30€ kuponki joka vaatii noin 85€ lisäyksen jos on tarpeita muille ostoksille.
Linkki: 320*240 Thermal Imaging Camera P1 for iPhone and Android Cell Phone 600℃ HVAC House Inspection 15X Digital Zoom - AliExpress 1420

Kommentti tarjouksesta:
Anniversary Sale alkaa 16.3 klo 1:00 suomenaikaa.
Ei aivan siihen satasen hintaan kuin jokin aika sitten, mutta jonkinnäköisellä alennuksella. Etenkin jos on muuta tilattavaa paikasta.

sale.png

Viimeksi muokattu:

Tuo näyttäis olevan vielä kymppi alle (tuleva tarjous siis)

Huom että kommenteissa aika moni suosittelee käyttämään "thermal master" ohjelmana "temp master" sijaan.

Kuten aina näissä kiinan puhelimiin kytkettävissä laitteissa missä on ihmeellisiä omia äppejä on suositeltavaa käyttää siihen joku ylimääräinen tehdasresetoitu vanha puhelin ilman sim korttia. Ihan varmuudeksi.

Viimeksi muokattu:
Onko aliexpress luotettava paikka ostaa?
Oma kokemus on kyllä.

Hinnoissa on useasti kaikennäköistä vilppiä mitä yrittävät, jos laitat ostoskoriin vaikka 2 kappaletta jotain niin postikulujen hinta kasvaa vain hieman, mutta jos laitan kolmannen saman tavaran koriin niin yhtäkkiä postikulut ovat enemmän kuin koko muun tilauksen hinta. Tai että ostos vaikuttaa vain hieman halvemmalta kuin muilla mutta postikulut ovat jo aluksi jotain järkyttävää, tarkkana pitää olla. Myös jos eilen laitoit tavaraa ostoskoriin ja tänään olet aikeissa tilata, niin kannattaa käydä kaikki hinnat uudelleen läpi. Itse otan screenshotteja ja vertaan kun olen aikeissa ostaa ettei oo mullistavia muutoksia tullut hintoihin.

Rikkinäisiä/huonoja tavaroita mitä olen tuolta saanut postissa on yksi WS8215 5m led nauha jossa ensimmäiset 7 lediä paloi punaisena kokoajan, joutui katkaisemaan ne pois, en kehdannut valittaa siitä. Toinen on johtojen paksuuden mittaamiseen tarkoitettu kiekko joka oli halvalla tavalla työstetty sekä pienimmän pään mitta-"kolot" ovat kaikki samaa kokoa.

Muuten kaikki on ollut aika priimaa.

Mitään oikeasti hintavaa en ole koskaan uskaltanut tilata tuolta, tämäkin kamera on jo siinä rajoilla. Yhden 100€ emolevyn myös olen tilannut ja se oli sitä mitä luvattiin. Enimmäkseen mun ostokset ovat elektroniikan pienkomponentteja, korjaustarpeita ja muita elektroniikan härveleitä.

Takuu kiinaan taitaa olla semmoinen asia mikä tulee aina olemaan vähän niin ja näin. Kerran en ehtinyt postista hakemaan tilauksiani määräaikaan mennessä ja posti lähetti tavaran takaisinpäin, sain kuitenkin tavaroista rahat takaisin aliexpressiltä, pääosin.

Onko aliexpress luotettava paikka ostaa?

Aliexpress on niinkuin tori tai basaari, jossa on kaikenlaisia myyjiä. Sieltä voi saada hyviä diilejä, tai siellä voi joutua huijatuksi.

Paras tapa välttää ongelmia on katsoa palautteet tuotteelle ja ehkä myös myyjälle. Tällä tuotteella on 48 arvostelua, ja 4.9 keskiarvo. 48 on aika vähän, mutta lähes kaikki ovat tykännet:
1773604517564.png

--

Mahdollisissa huijaustapauksissa rahat kyllä saa takaisin, mutta voi kestää hetken. Itse ostin tonnin sähköpyörän 120€, ja eihän sieltä mitään tullut. Myyjä kuitenkin kusetti loppuun asti, mutta joskus 6 viikon päästä sain rahat takaisin. Myyjä saattoi jotain lähettää Suomeenkin, mutta ei se minulle tullut.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 893
Jäsenet
82 236
Uusin jäsen
wuhkass

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom