USB C Ongelma

Minulla on emolevy Asus ROG STRIX Z890-E GAMING WIFI ja en tiedä ovatko minulla biosissa usb / Thunderbolt asetukset oikein ovat - tällähetkellä optimaali asetuksella koska en tiedä mitenkä niiden pitäisi olla , aikaisemmin en ole tarvinnut niitä säädellä , emolevyltäni ( Kuva 1 ) USB 20Gbps Type-C Front Panel connector liittimestä menee johto koteloni etuoosaan USB C liittimeen ja tuohon pitäisi ohjekirjan mukaan tulla DC 12V / 2,5 A 30 W mutta jos -siihen liitän vaikka läppärini USB - C / USB C johdolla niin sanoo että on liitetty verkkovirtaan mut silti ei lataa läppäriäni , entisellä emolevylläni Asus ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI tuo sama systeemi toimi oikein sanoi läppäri oikeassa ala kulma näytössä että on liitetty verkkovirtaan ja latasi läppäriäni , myös koneeni ( Kuva 3 ) Takaosan I / O liitännöistä USB 10gBPS Type-C port C3 with up to 30W PD Fast- charge tuossakin USB - C liittimessä pitäisi olla 30 W PD-pikalataus mutta ei mielestäni toimi toimii samalla tavalla kuin tuo kotelon etuosaan menevään USB- C liittimeen emolevyltä oleva liitäntä. USB johto USB - C USB - C AXAGON 2.0 USB-C -kaapeli, PD3.1 240W, punottu, 2m, musta Jimssistä ostettu pitäisi olla tuohon minun käyttöön ihan hyvä ja kokeiltu toisessa koneessa että toimii ja minun koneessa toisella samanlisella johdolla kokeiltu niin ei mielestäni nuo lataukset toimi ja olen myös AXAGON HMC-12GM2 GEN2COMBO 12in1 lyhyemmällä johdolla USB-C-kaapeli, 50 cm kokeillut niin ei tuollakaan noissa kummassakaan portissa lataa , tuolla lyhellä johdolla entisessä emolevyssä latasi kotelon etu USB C liittimestä eli ei pitäisi olla mielestä johdoissa ainakaan vika.
Joku jos osaisi neuvoa mitenkä nuo USB / Thunderbolt asetukset pitävät olla tuolla biossissa epäilen että on niistä asetuksista on kiinni että eivät optimi asetuksilla ole oikein en ole aikaisemmin tarvinnut tommoisia säädellä ovat optimi asetuksilla toimineet , tuossa on liitteenä noista emolevyni biosista USB / Thunderbolt asetuksista kuvia.

Kuva 1 ASUS ROG STRIX Z890-E GAMMING WIFI LGA1851 Manual USB asetuksia.jpg

Kuva 2 ASUS ROG STRIX Z890-E GAMMING WIFI LGA1851 Manual USB asetuksia.jpg

Kuva 3 ASUS ROG STRIX Z890-E GAMMING WIFI LGA1851 IO takapaneeli liitännät.jpg

Biosissa Advanced Thunderbolt TM Configuration asetuksia.jpg

Biosissa Advanced ASUS USB4 add-on card ASM4242 Controller Configuration asetuksia..jpg

Biosissa Advanced USB Configuration asetuksia..jpg

ASUS ROG STRIX Z890-E GAMMING WIFI LGA1851 Manual USB asetuksia tästä menee kotelon etu USB C ...jpg

AXAGON 2.0 USB-C -kaapeli, PD3.1 240W, punottu, 2m, musta.png

Oletko kokeillut, siirtyykö data ongelmia aiheuttavasta portista? Jos ei siirry, niin syypäänä voi olla huonosti emolle kiinnitetty liitin. Tai sitten plugi voi olla "väärinpäin", eli se pitää kääntää emon liittimessä ympäri.

Data siirtyy ilman ongelmia ja ihan hyvällä nopeudella ja tuo emolevystä kotelon etu USB C - eehen menevä johto ei käy emolevyssä kuin yksin päin ja noille Takaosan I / O liitännöille ei mene mitään johtoja.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
304 647
Jäsenet
82 512
Uusin jäsen
Feeo1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom