Moro! Oon noin 8 vuotta nauttinut GTX 1080 + i7 6700K -kombosta, mutta nyt olisi aika päivitellä astetta ytympään settiin. Päämääräisesti konetta käytän pelaamiseen, mutta tulee myös käytettyä Adoben tuotteita, FL Studiota, devailtua, käytettyä AIta ja muuta, eli aika lailla kaikenmoista. Tahdon että seuraava kone olisi myös mahdollisimman pitkäikäinen, ja ettei sitä tarvitsisi ihan heti lähteä päivittelemään.
Tällaiseen osalistaan olen päätynyt toistaiseksi: Part List - AMD Ryzen 7 9800X3D, GeForce RTX 5080, Lian Li O11 VISION COMPACT ATX Mid Tower - PCPartPicker
Otan vanhasta koneesta yhden 2.5" SSD ja yhden M.2 SSD vielä lisäksi.
Tuulettimien kanssa on sellainen visio, että laitan tuon AIOn pystyyn ja siihen nuo reverse-malliset tuulettimet, kopan pohjalle myös reverse malliset, ja kaksi normaalisuuntaista kopan takaosaan, jolloin olisi 6 "imevää" ja 2 "puhaltavaa" tuuletinta. Lian Lin tuulettimista mulla ei ole kokemusta, jos on risuja tai ruusuja näistä niin kerro pois. Katselin myös Corsairin vastaavia mutta se iCue on niin järkyttävän huono ohjelma että mieluummin en enää koskaan asentaisi sitä.
Tarvitsisin mielipiteitä osista ja visiosta ylipäätään, kritiikki on sallittua ja toivottua. Kiitos!
(Ja kyllä, kaikki tuo RGB sälpe on tarpeellista
tykästyin tuohon kyseiseen Lian Lin koppaan ja haluan, että moinen akvaario on täynnä bing bing wahuu valoja).
Tällaiseen osalistaan olen päätynyt toistaiseksi: Part List - AMD Ryzen 7 9800X3D, GeForce RTX 5080, Lian Li O11 VISION COMPACT ATX Mid Tower - PCPartPicker
Otan vanhasta koneesta yhden 2.5" SSD ja yhden M.2 SSD vielä lisäksi.
Tuulettimien kanssa on sellainen visio, että laitan tuon AIOn pystyyn ja siihen nuo reverse-malliset tuulettimet, kopan pohjalle myös reverse malliset, ja kaksi normaalisuuntaista kopan takaosaan, jolloin olisi 6 "imevää" ja 2 "puhaltavaa" tuuletinta. Lian Lin tuulettimista mulla ei ole kokemusta, jos on risuja tai ruusuja näistä niin kerro pois. Katselin myös Corsairin vastaavia mutta se iCue on niin järkyttävän huono ohjelma että mieluummin en enää koskaan asentaisi sitä.
Tarvitsisin mielipiteitä osista ja visiosta ylipäätään, kritiikki on sallittua ja toivottua. Kiitos!
(Ja kyllä, kaikki tuo RGB sälpe on tarpeellista