4k näyttö pelaamiseen + koodaamiseen(työkäyttö)

Tarkoitus olisi hommata 4k näyttö Oled. Tällä hetkellä löytyy LS32AG524puxen. eli 2k ips 165hz eli upgrade on huomattava. Löytyy 5090 astral ja siitä syystä nyt kunnon näyttä 4k pelaamiseen + työkäyttöön.
Löytyiskö täältä näyttö ihmisiä antamaan oman mielipiteensä asiaan tässä oma lista jolla olen katsonut näyttöjä silmällä pitäen uusia mitä on mahdollisesti tulossa 2026.

Hinta: Alle 1400€, mieluiten kuitenkin 1000€(uudet teknologiat maksaa mutta, kannattaako maksaa 400€ tästä,kertokaa)
Display 2.1 tai Display 2.1a(Näytönohjain pystyy tähän ja lukenut, että jotain ongelmia tullut DSC kanssa jos haluaa tietyt asiat päälle HDR, SDR etc.) Ymmärrän, että itse kuvassa ei juurikaan ole eroa
4k 32"-34"
Oled, ei väliä kumpi
KVM olis iso +
Näytönpalamisen estot iso +(Koska näyttö tulee olemaan päällä +8h joka päivä)
Näytön heijastuksista yms. Tulee huoneeseen ja todennäköisesti säädän aina itse huoneen valaistusta tarpeen mukaan (Verhot kiinni, valoa himmeemmälle), mutta toki jopa kaihtimista jonkun verran valoa tulee läpi.

Muuta: Tällä hetkellä oma valinta osuisi Asus Rog PG32UCDMR, joka löytyy 900€ hintaan ja täyttä käytännössä kaikki vaatimukset + vähän extraa (90W power delivery näytöstä). Tästä löyty kuitenkin suhteellisen huonosti arvosteluita.
Otetaan ideoita / palautetta vastaan. Tuo 1300-1400€ ja odottaminen UCDM3 mallille on myös listalla, mutta jotenkin tuo upgrade omaan silmään kuitenkaan ihan 400€ arvoinen ole ?

Statistiikka

Viestiketjuista
301 576
Jäsenet
82 016
Uusin jäsen
Gremo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom