Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ainakin applen tageista android ilmoittelee jos sellainen on mukana. Siihen tuo googlen ja applen yhdessä toteuttama "stalkkausesto" pohjautuu, eli puhelimeen tulee ilmoitus jos joku vaikka laittaa takin taskuun tagin joka ei ole liitettynä sun puhelimeen, niin siitä tulee hetken päästä ilmoitus että tälläinen tägi on jossain sulla mukana.Olen siinä käsityksessä, että niitä ilmoituksia puhelimeen ei tule ennenkuin tagin omistaja merkkaa sen kadonneeksi. Eli jos epäilee kohteen joutuneen konnien kynsiin, ei kannata merkitä tagia kadonneeksi.
Ei kyse ole siitä että ilmoittaisi kun ne on lähellä, vaan siitä että ilmoittaa jos ne seuraa sua tietyn matkaa.Mulle ei ole tullut koskaan ilmoituksia, ei applen kuin muidenkaa tageista vaikka varmuudella niitä ollut lähellä. Mulla on siis android
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.