Akryylilasin/pleksilasin kunnostus, naarmunpoisto jne.

Kokemuksia, tuotesuosituksia, varotuksen sanoja tämmöselle projektille? Mulla ei omasta takaa ole tähän mitään välineistöä, ja tänhän tulisi olla kannattavaa myös myynnin kannalta. Olen lukenut jotain keskustelua mm. yhtäläisyyksistä ajovalon lasin kunnostukseen, mutta en ole oikeen varma.

Lähitulevaisuudessa aikomuksena olis potentiaalisesti kotelon myynti, jahka vaikka marraskuun aleista/sitä ennen löytyisi hyvä diili jostain kivasta kotelosta. Mun nykynen on Thermaltake View 37 ARBG edition, joka on sivupaneelin naarmuja lukuunottamatta moitteettomassa kunnossa, ja kaikki muut osat löytyy. Tuo lokinsiipipaneelihan on keskeinen tän kotelon ulkonäköön, niin olis kiva, että se on hyvässä kunnossa.

Naarmut tulevat kuvissa tosi näkyvästi esille, livenä vähemmän, mutta kyllä ne huomaa. Jos tuo paneeli vaurioituisi kunnostusyrityksessä, niin kotelo olisi monelle aika arvoton romu sen jälkeen.

Naarmut2.jpg

Naarmut.jpg

Tässäpä yksi ohjevideo asiaan liittyen (Jayztwocents), toki tässä pienempiä naarmuja esim. emolevyistä hinkataan piiloon:

Omaa kokemusta ei ole, kun en näitä muovi ikkunoita ole harrastanut. Voi olla että jotain pahempia saa tuossa kokoluokassa piilotettua, mutta ne isommat ja syvemmät tuskin hyvin piiloon jää ja uusia tulee siitä jos vaan pyyhkii pölyjä pois.

Kokemuksia, tuotesuosituksia, varotuksen sanoja tämmöselle projektille? Mulla ei omasta takaa ole tähän mitään välineistöä, ja tänhän tulisi olla kannattavaa myös myynnin kannalta. Olen lukenut jotain keskustelua mm. yhtäläisyyksistä ajovalon lasin kunnostukseen, mutta en ole oikeen varma.

Lähitulevaisuudessa aikomuksena olis potentiaalisesti kotelon myynti, jahka vaikka marraskuun aleista/sitä ennen löytyisi hyvä diili jostain kivasta kotelosta. Mun nykynen on Thermaltake View 37 ARBG edition, joka on sivupaneelin naarmuja lukuunottamatta moitteettomassa kunnossa, ja kaikki muut osat löytyy. Tuo lokinsiipipaneelihan on keskeinen tän kotelon ulkonäköön, niin olis kiva, että se on hyvässä kunnossa.

Naarmut tulevat kuvissa tosi näkyvästi esille, livenä vähemmän, mutta kyllä ne huomaa. Jos tuo paneeli vaurioituisi kunnostusyrityksessä, niin kotelo olisi monelle aika arvoton romu sen jälkeen.

Naarmut2.jpg

Naarmut.jpg
Parin aiemman vuoden perusteella suotta hengitystä pidättelee noiden BF fomotusten osalta. Niiden parhaimmat tarjoukset löytyy keskusteluista, sekä ne tunnelmat :D

Nytkin on 60eur molemmin puolin asiallista koteloa (montech, jonsbo, yms) ja tosta kun budjetti tuplataan, onkin jo aikas laveat markkinat. Jotta marraskuussa tarjoukseksi voisi sanoa, tulisi kotelon maksaa lähemmäs 0eur.

Datatronicilta kun käyt ikkunaostoksilla skrollailemassa kotelolistausta, niin pääsee makustelemaan. :)

Statistiikka

Viestiketjuista
283 586
Jäsenet
78 681
Uusin jäsen
65436346346

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom