Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Koska lupasin täälläkin välttää Maanuksen busineksia, niin laitoin alkostore.de ja norrlog combolla 8x3l bib punkkua tulemaan. 90€ posteineen. Katsotaan kuinka käy.

Nyt kun pakettipojat eivät enää toimita Alks:n kuormalavatilauksia, niin mistä rahtifirmasta kannattaa tilata kuormalavalle kuljetus? Shippii toimi aikoinaan, sekin kait kuopattu

10.9 tilattu Alksilta Kroatiasta lonkeroa, tänään tuli toimituspäivän kysely matkahuollolta (huomiselle 18.9 olisi saanut kotiin), otin toimituksen vasta maanantaille kun olen vielä tämän viikon mökillä.

Itsellä viikosta kahteen kestänyt tuolta lonkero toimitukset (Hämeenlinnan seudulle).

Viime viikon torstaina tilaus Alks / saksa ja kuriiriksi Fransberg. Kolme kuljetuslaatikkoa, 8 x 24 pack olutta ja 1 x 24 pack siideriä. Tänään soitti Matkahuollon kuski, että et vissiin oo kotona, sun brenkut on ovella:smile:. Jututin kuskia hetken, että vissiin tunnistatte jo mitä kuskaatte.. naureskeli, että kyllä näitä menee ja tiedetään sisältö. Ei tarvinnut siis ennakkoilmoituksen mukaisesti olla henkilökohtaisesti vastaanottamassa ja näyttämässä henkkareita. Puhelun lopussa kysyin, että oliko koirat kotona.. kuski naureskeli lisää, että kyllä on ja vahtivat. Hyvin toimi jälleen kaikki, nopeasti ja ehjänä. Kesällä toimitti Posti paketit pihaan, että jotain muutosta ollut nyt. Päiväysvanhoiksi menevissä Rock oluissa päiväystä 05/10, että hyvin ehtii naatiskella pari packkia tätäkin. Hirvitti vaan tuotteiden vs rahdin hinta.. tuotteet 117,41 ja rahti näille 99,99. Toki tuote+rahti ei per tölkki kauheasti ole kuitenkaan ja on hyvää tavaraa, ei mitään keppanan vesilitkua.

Ei olisi pitänyt käyttää Jack's juomavarasto + fransu komboa.
Nyt ollaan noin 1,5 viikkoa vaihdeltu viestejä, siis molempien kanssa.
Juomavarasto kertoilee huonolla englannilla että tilaa toimitus norrlogilla ni lähtee heti liikenteeseen ja että heillä ei ole mitään tietoa mistään fransberg.eu toimituksista. Siis tilasin samana päivänä kuljetuksen fransulta kun tein tilauksen Jack's juomavarastolta
Fransu sit taas vastailee että kyllä he toimittaa sieltä ja että ovat käyneet siellä mutta minun tilausta ei ole ollut noudettavissa.
Ja nyt sitten eilen tulleen viestin mukaan, juomavarasto väittää että he eivät ole saaneet labeleita fransulta.
Joten laitoin nyt sit fransulle uutta viestiä et voisko he toimittaa ne labelit sinne.

Ei tään näin pitänyt mennä, miltei 3 viikkoa jo tilauksesta.
Onneksi sentään superalko.de + fransu toimii edelleen kuin junan vessa

Edit. Joku tuosta Jack's juomavarastosta varoittelikin, ni taitaa olla minun ensimmäinen ja viimeinen tilaus sieltä
Jatkoa tähän tapaukseen.
Seuraavana aamuna 12.09.2025 fransu laittoi Jack's juomavarastolle sekä minulle mailissa labelin, jonka itsekkin sitten lähetin sinne Jack's juomavarastolle. Siis minun pyynnöstäni.
Ja silloin perjantai iltapäivänä näkyi juomavaraston sivuilla että "order fullfilled" ja nyt tänään tuli fransulta mailia että "your order is now complete".
Joten luulisin että paketti saapuu viimeistään ensi viikon alussa. Matkahuollon appi ei enää näytä tuota tilausta mutta se varmaan ilmestyy sinne uudestaan kunhan paketti saapuu suomen puolelle.
Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen tilaus tuolta Jack's ass juomavarastolta :D

Statistiikka

Viestiketjuista
287 195
Jäsenet
79 330
Uusin jäsen
stosaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom