Selvä homma! infoilen, kun etenee..Tuo tarkoittaa että vain maksutapahtuma vahvistettu. Tilaksi vaihtuu "Valmistunut", kun Fransu on noutanut paketin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvä homma! infoilen, kun etenee..Tuo tarkoittaa että vain maksutapahtuma vahvistettu. Tilaksi vaihtuu "Valmistunut", kun Fransu on noutanut paketin.
juujuu.. odotellaan..Joo. Näkyy sitten seuraavan kerran kun saapunut Suomeen. Voi mennä vielä vähintään viikko.
Kyllä se sieltä tulee. Odottele rauhassa.
mitä sitten?Joillain on ollut tullin teippejä paketeissa taas pitkästä aikaa.
mitä sitten?
Pientä arjen luksusta josta köyhät vain haaveileeHaisee muuten toi Divine vodka ihan erikeeperille.. ja joku puuliima muutenkin tuossa olemuksessa. Varmasti hyvä arki-vodka, mutta näin perjantaina suoraan hanasta ja pakasteaterian painikkeeksi ehkä vähän turhan... tai meneehän se.

ainakin tänään toimei tämä koodi vieläFRANSBERG20 koodi pitäisi toimia 25.1. asti ainakin mainoksen mukaan, mutta kuka sanoo vaikka toimisi 25.2 asti?
@LovelyWhore ,tosta Divine vodkasta... en tiedä onko sitä jossain todella halvalla mut jos katsoo Alkostarin hintoja (näemmä sieltä tilannu viimeks enkä Alksista) niin siellä on:
Pure Divine (37,5%) - 29.99€ - 3ltr
Viru Valge (40%) - 4.99€ - 0.5ltr
Niin miksi ostat tota Divineä? Jos vielä haisee ja maistuu puuöljylle?siis olen itsekin tuota joskus ostanut ja joo jos johonkin varaston perälle jemmaa niin ehkä sitten ok. Mä olen tota Viru Valgeaa ostanut ja mun mielestä ihan hyvän makuista ja käytännöllisempiä 0.5ltr vs. 3ltr tonkka.
Hinta ei ole paha.Noh, on se esim just nyt taas Kroatian Alksissa 22,99 € / 3 L, mikä on aika halpa.
Itse asiassa niiden pitäisi olla ihan samaa tavaraa. Siis Jelzin-vodka uudelleennimettiin Pure Divineksi, varmaankin koska eivät halunneet pitää Venäjään viittaavaa nimeä sodan alettua.Hinta ei ole paha.
Kyllä tällä pakkasen pahimmat terät karkoittaa, mutta missään nimessä en ostaisi tuota vaikka saunan jälkeen ja lisärentouttamaan mukavaa iltaa. Yeltsin vodka oli tuohon verrattuna makuelämys. Samalta kivihiilitehtaalta taitaa tämäkin tulla? Pään sillä kyllä saa sekaisin ja sehän näissä halpiksissa taitaa kuitenkin olla tärkeintä![]()
Tuohan on oikein kelpo tuote. On myös Alkon valikoimassa joka ilmeisesti kertoo myös ettei ole ihan kuraa.Laitoin tuota laatikollisen tilaukseen.Lauantaina oli hinta vielä 12.99e litra. Juoma sekoituksiin. Sivut on muuttunut tilauksen jälkeen. Esbjaerg Vodka 100cl
9e sama tönikkä vaalimaan vastasella, toki nyt on hankala hakeaNoh, on se esim just nyt taas Kroatian Alksissa 22,99 € / 3 L, mikä on aika halpa.
Säästyypähän bensarahat, kun tankkikin pitää täyttää lähimmällä abc:llatoki nyt on hankala hakea
Toimii edelleen, kiitos vinkeistä. Harvoin saa hartsua halvalla. Nyt saa.FRANSBERG20 koodi pitäisi toimia 25.1. asti ainakin mainoksen mukaan, mutta kuka sanoo vaikka toimisi 25.2 asti?
Sen perusteella, mitä muistan, niin Divine on samaa tavaraa kuin Jelzin. Nimi vain on muuttunut. En sitten tiedä, onko suuni/pääni tehty tuohesta, mutta minulle kyllä kelpaa edelleen jopa sellaisenaan juotuna. 22,99€ on oikein hyvä hinta. Saksassa 3 litran pänikässä Divineä on valmisteveroa liki 15€ kun taas Kroatiassa se on noin 9€. Siitä se hintaero Alksin Saksan ja Kroatian varastojen välilllä taitaa pääasiassa johtua.Itse asiassa niiden pitäisi olla ihan samaa tavaraa. Siis Jelzin-vodka uudelleennimettiin Pure Divineksi, varmaankin koska eivät halunneet pitää Venäjään viittaavaa nimeä sodan alettua.
Mutta onhan se mahdollista, että jotain on vuosien varrella muuttunut valmistuksessa.
En pitkään aikaan enkä välttämättä edes juuri Alksista, mutta yleensä tuollaisissa ei ole kyse päiväysvanhoista vaan hajonneista monipakkauksista, joista sitten on keräilty ehjät tölkit myytäväksi tuollaisina sekabokseina. Laadun ja hintatason puolesta voivat sisältää ihan mitä vain.Kukaan onnistunut tilaamaan noita Beermixejä Alksista? Onko niihin sullottu halvinta viimeisen myyntipäivän kuraa, vai onko niissä ihan oikeesti laidasta laitaan oluita?
Viikonloppuna oli hetken aikaa saatavilla mutta kadonnut jo taas koko tuote sivuilta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.