Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

DanPris kauppa lähti testiin ja NorrLogin kautta otin kuljetuksen paketille.
Valitsin 28kg paketin ja siihen DanPris laskurin mukaan mahtui 20 0.70l pulloa.
Ilmoittelen tänne miten tilaus etenee.
Enpä löytänyt pikaisella vilkaisulla lisäpostauksia että miten tilaus lopulta eteni?
E: ja itselleni Danpris ei anna valita 28 kg pakettia, lähin on 26 kg.

Viimeksi muokattu:
Saksalaisesta kaljasta puheenollen, mistä jengi tilaa vähän erikoisempia oluita, esim saksalaisia tai tsekkiläisiä? Superalko.de, alkostore24 ja juomavarasto tiedossa. Alksissa ei kovin kummoinen...

Tuolta saa, mutta hinnat ei ole kovin halpoja:

Taisin käydä noiden myymälässä Hampurissa ja lähimarketissakin oli reilusti halvempaa.. Siellä niiden myyntivaltti oli valikoima, mutta ei sekään ollut kovin hyvä (myymälässä).

Suora vertailu on hankalaa, ja jos otetaan esim. Paulaner Münchener Hell, niin hinta on Suomessa kolminkertainen (ilman pantteja kumpikin), koska se tuodaan sieltä ja Suomen verot. Oikeampi vertailu olisi joku bulkkiolut, mutta niitäkin tehdään Saksassa, niin siellä on kotikenttäetu. Varmaan joku Heineken olisi tarpeeksi lähellä neutraalia olutta (vertailuun).
Aika moni tuntuu huijaavan itseään, kun vertaa aina "neloseen" tilatessaan jotain mietoa bulkkia, se on aika se ja sama onko 4,9% vai 4,2%, jos juomat tulee humaltumiseen. 5% Heineken saa Prismasta pantittomana 1,19€, säästäähän siinä laatikosta jonkun 6€, mutta itse en niin pienen rahan takia jaksa nähdä vaivaa. Vahvemmissa ja laadukkaammissa juomissa toki ero raketoi heti ja niitä olen aina tilannutkin, jolloin säästöt on heti 50-70%.

Aika moni tuntuu huijaavan itseään, kun vertaa aina "neloseen" tilatessaan jotain mietoa bulkkia, se on aika se ja sama onko 4,9% vai 4,2%, jos juomat tulee humaltumiseen. 5% Heineken saa Prismasta pantittomana 1,19€, säästäähän siinä laatikosta jonkun 6€, mutta itse en niin pienen rahan takia jaksa nähdä vaivaa. Vahvemmissa ja laadukkaammissa juomissa toki ero raketoi heti ja niitä olen aina tilannutkin, jolloin säästöt on heti 50-70%.
Millähän laskuopilla se 6 euroa säästöä naapurikaupan Heinäkenkään nähden on saatu? 12-14 euroa hyvä nelosolutlaatikko + 8 euroa toimitus on vielä kaukana siitä 31 euron lootasta. Sitä paitsi kuka ihmeessä juo edes Heinäkenkää?

Statistiikka

Viestiketjuista
299 429
Jäsenet
81 613
Uusin jäsen
Luksu0745

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom