Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Kaveri on tilannut tuolta:

En juo viinejä, enkä ole oikeasti minä. Ja en tiedä, onko tuolla hyvä valikoima, mutta näytti olevan kalliitakin viinejä. Enkä tagaa kaveria, vaikka hän täällä foorumilla on. Pistin vaan vinkin, kun hän on tästä maininnut pari vuotta sitten.
Ei enää toimita Suomeen.

Onko suositusta laajemman valikoiman viinikaupoista, tuo Alks tuntuu keskittyvän siihen halvempaan päähän? (Espiritu de Chile Cabernet Carmenere taitaa olla tällä hetkellä kaikkialla lopussa.) Toisaalta 3 l päniköissä nyt ei laatuviinejä myydäkään mutta jos nyt vähän yrittäisi optimoida...
Täältä itse paljon tilailen:

Alkoholin saatavuus ei ole syy, miksi ihmiset tilaavat juomiaan netistä ja miksi aiheesta tässäkin ketjussa keskustellaan, vaan alkoholin korkea hinta. Tämä hallitus on kunnostautunut jo valmiiksi älyttömän korkean valmisteveron jatkuvilla korotuksilla, ja tänä vuonna valmisteverot nousevat edelleen keskimäärin 9%. Minä pystyn kyllä elämään Alkon ja heikon saatavuuden kanssa, mutta valmisteveron taso on ylittänyt kipukynnykseni jo aikoja sitten. Uskon, että aika monella tilaajalla tilanne on sama. Eli en kauheasti menisi kehuskelemaan tämän hallituksen saavutuksilla.

Omakin oluttilaus on ollut Alksilla "Transa OK" -tilassa viikon. Eilen illalla kysyin sieltä asiasta. Vastasivat juuri:

"Lisääntyneen työmäärän vuoksi pakkaaminen varastossa kestää kauemmin.

Kun tavarat on pakattu, ilmoitamme kuljetusyritykselle, ja he voivat noutaa tilauksesi."
Tästä motivoituneena laitoin myös kyselyä oman tilaukseni perään, mikä ollut jumissa tilauspäivästä (02.02) lähtien. Ja tälläistä vastausta en kyllä suoraan sanottuna osannut odottaa. Taitavat myydä useampia tilauksia valmiiksi tuotteista, mitä ei välttämättä ole edes varastossa tilaushetkellä. :D

''Hei

Olemme saaneet tiedon kuljetusyritykselta, että tilauksenne noudetaan 12. helmikuuta. Kuljetusyritys ei voinut aiemmin noutaa tilausta kylmien sääolosuhteiden vuoksi.''

Viimeksi muokattu:
Itse siirryn suosiolla erään suuren Travemündelaisen webliikkeen asiakkaaksi, jolla lukee sopimusehdoissa, että tilaus lähetetään 1-2 arkipäivän sisällä tilaamisesta. Myöskään Alksin tapa pitää laskutusnimenään "Alkko.eu" ei tyydytä, tiliotteita kun voi joutua näyttämään vaimolle tai viranomaiselle joskus ihan normijamppakin.

Itse siirryn suosiolla erään suuren Travemündelaisen webliikkeen asiakkaaksi, jolla lukee sopimusehdoissa, että tilaus lähetetään 1-2 arkipäivän sisällä tilaamisesta. Myöskään Alksin tapa pitää laskutusnimenään "Alkko.eu" ei tyydytä, tiliotteita kun voi joutua näyttämään vaimolle tai viranomaiselle joskus ihan normijamppakin.
Ja tuo mystinen webliike on niin salainen, ettei voi mainita nimeltä sitä?

Muistutuksena, tämä alue ja ketju on väärä paikka politiikkakeskustelulle. Sitä voi käydä sille tarkoitetussa paikassa:

Väärä paikka jopa Suomen alkoholipolitiikkaa kritisoivalle yksittäiselle kommentille? Vaikka alkoholipolitiikka on suurin syy nettitilaamiselle ja siten jopa tämän ketjun olemassaololle? Ei minulla yleensä ole kritisoitavaa moderoinnista--kenen saitti, sen säännöt--mutta eikö ketjujen pilkkominen mene tässä jo hieman liian pitkälle? Vai pitäsikö perustaa uusi ketju "Suomen alkoholipolitiikan vaikutus alkoholin tilaamiseen ulkomailta netin kautta"?

Väärä paikka jopa Suomen alkoholipolitiikkaa kritisoivalle yksittäiselle kommentille? Vaikka alkoholipolitiikka on suurin syy nettitilaamiselle ja siten jopa tämän ketjun olemassaololle? Ei minulla yleensä ole kritisoitavaa moderoinnista--kenen saitti, sen säännöt--mutta eikö ketjujen pilkkominen mene tässä jo hieman liian pitkälle? Vai pitäsikö perustaa uusi ketju "Suomen alkoholipolitiikan vaikutus alkoholin tilaamiseen ulkomailta netin kautta"?
Kyllä, politiikkakeskustelu foorumilla ainoastaan omalla alueellaan - ja erittäin hyvästä syystä. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella alkoholin tilaamisesta netin kautta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 201
Jäsenet
81 773
Uusin jäsen
FORCE1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom