Älykellot

Minulla on toiminut aina ihan normaalisti tässä Series 5 kellossa. Mitään säätöjä en ole tämän suhteen tehnyt. Uusi kello on tulon päällä niin siitä en osaa vielä sanoa.

Mielenkiinnosta, onko uusi kello tullut ja toimivatko Whatsapp notifikaatiot siinä värinän kanssa? Itse en ole saanut tätä toimimaan en sitten millään, ilman kellon erillistä Whatsapp sovellusta tai sen kanssa.

Mielenkiinnosta, onko uusi kello tullut ja toimivatko Whatsapp notifikaatiot siinä värinän kanssa? Itse en ole saanut tätä toimimaan en sitten millään, ilman kellon erillistä Whatsapp sovellusta tai sen kanssa.
Uusi kello pitäis tulla perjantaina. Jos amazoniin on uskominen. Sitten sen näkee miten se toimii kun saan sen.

Itsellä toiminut kasissa ja ultra 2 mallissa mitään kikkailematta. Onhan puhelimessa ilmoitukset päällä? Muistelin, että kellossa on jokin peilaa puhelimen asetukset niin tuo saattaa blokata ilmoitukset. Tosin watsappia en käytä, mutta signaali, outlook, discord ja perus tekstarit toimii.

Itsellä toiminut kasissa ja ultra 2 mallissa mitään kikkailematta. Onhan puhelimessa ilmoitukset päällä? Muistelin, että kellossa on jokin peilaa puhelimen asetukset niin tuo saattaa blokata ilmoitukset. Tosin watsappia en käytä, mutta signaali, outlook, discord ja perus tekstarit toimii.

Puhelimessa tulee toki kaikki ilmoitukset ja tulevat ne Whatsapp ilmoitukset Apple Watch Series 10 -kelloonkin, mutta eivät tosiaan anna haptista palautetta. Tämä tekee niistä täysin turhia, koska en tosiaan ikinä tajua kun ilmoituksia tulee. Puhelut ja muut viestit (SMS & iMessage) antavat haptisen palautteen. Apple Watchin asetuksistahan tuolle Whatsapille ei voi tehdä oikeastaan mitään kuin notifikaatioiden asetukset pitäisi tulla puhelimen asetusten kautta. Eikä auta WA:n uudelleen asennus, asetusten rukkaus, eikä yhtikäs mikään.

Suhteellisen pieni ongelma joka rampauttaa minulla kelloa erittäin paljon.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 320
Jäsenet
80 864
Uusin jäsen
Sandelssi23

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom