AMD AM4 Backplate

Moro!

Ostin ID-Coolingin prossujäähyn. Ongelmana on se, että olen ostanut emolevyn kuusi vuotta sitten, jonka aikana olen hävittänyt alkuperäisen AM4 kantaan sopivan backplaten. Nyt sitten olisi tarve tämmöselle, koska prossujäähy ei sisältänyt esimerkiksi heidän omaa backplatea. Mistähän mahtaisi (mieluusti halvalla ja kotimaasta) löytyä kyseinen alkuperäinen AMD AM4 backplate. Nopeasti netistä katsottuna löytyy esimerkiksi vain TEMU, EBAY, ALIEXPRESS yms. Ei näistä tekisi mieli lähteä ostamaan, mutta toki jos ei muualta löydy, niin pakko ostaa. Jos jollakin pyörii nurkissa ylimääräisenä, niin voi toki tarjoitella :)

1767993237688.png

Ne on ihan hyviä ne Aliexpressin backplatet. Niissä vaan kestää tulla. Nyt just kannattaa tilata ennen kiinalaista uutta vuotta.

Tilasin niitä aikoinaan useamman, sitten tarjosin täällä kympillä (+ pk) ja se oli kuulemma riistohinta. Mutta ne silloin maksoi 5€+3€ pk aliexpressissä, jos osti vaan yhden. Eipä sillä väliä, kun olin tekemässä sitä tori-ilmoitusta (halpojen postien perässä), niin joku kolmas osapuoli osti sen heti.

Se on metallilevy, ei kiinalaisetkaan saa sitä mokattua.

Statistiikka

Viestiketjuista
297 221
Jäsenet
81 269
Uusin jäsen
Tomehaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom