Täytyykö tuota sivua refreshailla?
Itsellä vaihtelee. Välillä sivu päivittyy jonoon. Välillä sitä pitää F5:taa. Sanoisin että paina F5 30-60 sekunnin välein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyykö tuota sivua refreshailla?
Jos ymmärsin oikein, syötetyn sähköpostin ja paypalin sähköpostin tulee olla samat. En tosin tiedä, miten noiden +?@gmail.com säätöjen yms. kanssa käy. Jos ei mene läpi, niin 1 arpa per lärvi
Ja jono paussille...
AMD:n sivut ovat nyt kaatuneet. Jollekin taisi ottaa liian koville, kun ei päässyt ostoksille.
Itsellä ei ole enää tarvetta kortille mutta ihan vain teknisestä mielenkiinnosta tuli lueskeltua, ilmeisestikin tämä sivu kyseessä Introduction ja tuossa sinun linkissä sivulta 720 on aiheesta.Vuurvlieg script, Holländer. (hollantilainen)
Tuosta taaksepäin selaamaan.
![]()
[Sammelthread] - AMD RDNA2 Smalltalk-Thread (Handel nur im Marktplatz; Startpost lesen!)
Da ist man mal mit 13 Minuten dabei und dann sowas :D Geht es nochmal weiter? Muss dringend auf Pottwww-hardwareluxx-de.translate.goog
Jos tuo googletranslate linkki ei toimi niin kyse on sivu 729 tästä ketjusta.
Itsellä ei ole enää tarvetta kortille mutta ihan vain teknisestä mielenkiinnosta tuli lueskeltua, ilmeisestikin tämä sivu kyseessä Introduction ja tuossa sinun linkissä sivulta 720 on aiheesta.
Jestas mitä mä luen, kun tulen kotiin, voi tätä kilpavarustelua: hollantilaisen skripti, Falcodrining Queue Buster, mitähän vielä. Kohta tuhannet ihmiset yrittävät 400 EU-alueelle allokoitua korttia kuluttajaboteilla normaalien ammattinylkyreiden lisäksi. Jono toimi hetken ja antoi onnekkaille mahdollisuuden saada kortin, mutta kilpavarustelu kiihtyy ja seuraava steppi luultavasti on, että botissa on pakko olla automaatio checkoutiin asti, että saa kortin tilattua.
Osaako joku sanoa voiko AMD puuttua asiaan jotenki?
6800XT on 705,78€Paljo 6800 XT maksaa AMD kaupassa postitettuna? Jos sitä kokeilis torstaina ekaa kertaa napata tommosen![]()
Tällähetkellä lienee helpompi saada 459,- hintanen RTX3060ti tai 649,- hintanen RTX3070ti. Varsinkin tuo 6800xt on yksisarvinenPaljo 6800 XT maksaa AMD kaupassa postitettuna? Jos sitä kokeilis torstaina ekaa kertaa napata tommosen![]()

HauskaaTilasin Power Color Red Dragonin joskus marraskuussa 2020:tä. Tuli ja meni takaisin rikkinäisenä. Tuli takuuna toinen sekin oli rikki. Nyt melkein vuosi myöhemmin tulossa...toivotaan että on ehjä
Hintaa 859€ ja toki olen jo tilalle ostanut aikoja sitten RTX3070:sen Msi Trio X:n. Mitä tässä nyt pitäis tehdä? Toki otan tuon Power Colorin kun saan sen tuohon hintaan mutta kummasta pitäis luopua? AMD vs. Nvidia?
Power Color 6800XT Red Dragon olis tulossaKerrotko vielä mikä AMD kortti on kyseessä?
Ja Hinta näkojään: 852,65Power Color 6800XT Red Dragon olis tulossa![]()
Vähän samaa olen ajatellut...pitää laittaa tuo 3070 Trio X myyntiin kun saan tuon Power Colorin koneeseen ja varmistus että toimiiKyllähän tuo 6800XT hakkaa RTX 3070:n mennen, tullen ja palatessa. Ainoat argumentit vois olla RTX, DLSS ja G-sync. RTX suorituskyky tuolla kuitenkin kehnoa, joten DLSS pakollinen sen kanssa ja sen vaikutus kuvanlaatuun pelikohtaista. Sekä myöskin se että löytyykö itse pelaamistasi peleistä RTX+DLSS jne.
Itse pitäisin noista kuitenkin 6800XT:n, koska raaka suorituskyky. Tuskin tuplamäärästä muistiakaan haittaa on.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.