Ei noista confirmation sähköposteista kannata kauheasti stressata. Jos on yhden tilannut niin kyllä se tulee ellei ole jotain äärimmäisen harvinaista tilannetta että maksu ei mene läpi korttirajoituksien takia, kuten eräälle täällä kävi tuossa keväällä. Lähinnä millä väliä on että noin viikon tilauksen jälkeen kannattaa yrittää vastata jos tulee soittoa, että saa sovittua sen DHL:n lähetin kanssa toimituksesta. Tai että jos haluaa että ne vie sen jonnekin automaattiin, se täytyy tehdä melko nopeasti kun tulee ekaa viestia, kun ne pakettikaverit eivät pääse itse kaikkiin automaatteihin käsiksi.
Mä myös vähän luulen että tuolta pystyy kyllä tilaamaan monta kerralla, esim. eri malleja samalla kertaa on moni raportoinut onnistukseeksi. Voi olla että joitain kaksi kappaletta samaa ne on perunut mutta vähän kutina on että pääsääntöisesti nekin tulee.
Toi mun eilinen vinkki siitä että jos on Googleen kirjautuneena niin ei tulisi sitä kuva captchaa, no se ei näyttänyt toimivan, tuli niitä silti kun droppi tuli. Saattoi muuten olla että heti kun alkoi tulemaan niitä kuvia, niin silloin oli droppi. Aiemmmin ne kuvat oli käännetty päälle hieman ennen droppia. Nyt ne tuli joko samaan aikaan tai lähes. Ite sain farmiini uuden alihintaisen big navin kanssa tuosta eilisestä.