Android käyttäjän vaihto iPhoneen

Nyt täytyy kysyä kokeneemmilta apua, että miten tulisi toimia, kun otan viikon päästä ensimmäisen iPhonen käyttöön.

Lapsilla on ollut jo vuosia iPhonet ja heidän tileja olen hallinnut vanhalla iPhone 7:lla (ei ole ollut muuten käytössä, muuta kuin perhejaon hallinnointiin) johon olen kirjautunut Hotmail sähköpostilla Applen tilille. Ja tuossa tilissä on nyt nykyinen puhelinnumero ja luottokortin tiedot lasten iCloud yms maksuille

Kun iPhone 17 PM saapuu, niin otan ensimmäistä kertaa Applen luurin käyttöön ja minulla on jo "kunnon" icloud-tili luotuna, joten miten minun tulisi toimia että kaikki siirtyy tuosta vanhasta Hotmail tilistä uuteen? Eli miten pysyn perhejaossa mukana ja pääkäyttäjänä, sekä miten luottokorttiostot saadaan jatkumaan lasten ostoksille?

Ja miten puhelinnumeron siirron kanssa tulisi toimia, kun minulla on vanhassa
hotmail tilissä nykyinen puhelinnumero käytössä ja kun yritin lisätä icloud tilille, niin tulee herja, että numero on jo käytössä?

Applella ei tuollaista mahdolliissuta taida olla. Eli jos sulla on se hotmail pohjainen tili niin joko käytät sitä, tai sitten aloitat ns kaiken alusta sillä uudella tilillä ja luot uuden perhejaon. Tai lisäät uuden tilin tuohon perhejakoon adminina (tämä kait onnistunee?)

Statistiikka

Viestiketjuista
286 906
Jäsenet
79 266
Uusin jäsen
Lira

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom