Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Testannut löytääkö Oxygen Updater jo tuon 16 ?Ei ole Nord 4:lle vielä näkynyt Oxygen 16:ta, vaikka joulukuun aikana lupailtiin. Onhan tässä toki vielä aikaa...
Testannut löytääkö Oxygen Updater jo tuon 16 ?Nord CE5 ja vielä odotellaan Android 16:sta.
Jokos sait Android 16-version? Valmistajan keskustelupalstalla olisi jo ilmestyny EU-mallilleEi ole Nord 4:lle vielä näkynyt Oxygen 16:ta, vaikka joulukuun aikana lupailtiin. Onhan tässä toki vielä aikaa...
Ei tuo puhelimen oma softa ole ainakaan vielä löytänyt. En ole Oxygen Updateria tosin testannut.Jokos sait Android 16-version? Valmistajan keskustelupalstalla olisi jo ilmestyny EU-mallille
[Stable] OxygenOS 16 is rolling out for the OnePlus Nord 4 [GLO ADDED]
Updaterilla kyllä näkyy 16.02 mutta koko on yli 7 Gt eli onko päivitys tosiaan niin iso.Testannut löytääkö Oxygen Updater jo tuon 16 ?
Oxygen Updater
Oxygen Updater is an open-source app for OPPO/OnePlus devices that allows you to install official OTA (over-the-air) updates ASAP. Ensure your device is up-to-date — it's quick, easy, and free!oxygenupdater.com
Se on joku 3.5 Gt mutta vaatii, että vähintään 6-8 Gt on vapaata tilaa. Ihan sama oli OP 3 Nord:lle näytti 5 Gt eli isolta mutta oli lopulta joku 3 Gt itse asennus.Updaterilla kyllä näkyy 16.02 mutta koko on yli 7 Gt eli onko päivitys tosiaan niin iso.
Meneekö asennuksen jälkeen tehdasasetuksille eli täynnä poistettavaa bloatwarea. Olen lisäksi poistanut adb:llä Google Discover -sivun. Odottelen mieluummin virallista päivitystä jos joudun tekemään kaiken alusta.Se on joku 3.5 Gt mutta vaatii, että vähintään 6-8 Gt on vapaata tilaa. Ihan sama oli OP 3 Nord:lle näytti 5 Gt eli isolta mutta oli lopulta joku 3 Gt itse asennus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.