Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan kaikki ominaisuudet ei ole käytössä jos kellossa on vanhempi watchOs kuin 26, herjaa siitä valikoissa.Mikäs siinä outoa? Toiset käyttää laitteet loppuun, Series3 jatkaa nyt työtään lapsen ranteessa![]()
No ei varmasti olekkaan, eihän se ole päivityksiä saanut enää moneen vuoteen tuo s3. Mutta alkuperäinen pointti oli että kello ei lakkaa toimimasta tai ala vain osittain toimimaan jos puhelimen päivittää iOS26.Ihan kaikki ominaisuudet ei ole käytössä jos kellossa on vanhempi watchOs kuin 26, herjaa siitä valikoissa.
Ei siinä laitteiden loppuun käyttämisessä ole mitään outoa, se on hyvä juttu. Ihmettelin, että Apple tukee noinkin kauas vanhoja kelloja uudella puhelimen OS:llä.Mikäs siinä outoa? Toiset käyttää laitteet loppuun, Series3 jatkaa nyt työtään lapsen ranteessa![]()
niiiin , mä luin ton niin että olis outoa että jollain on noin vanha kello ja uusin ios puhelimessaEi siinä laitteiden loppuun käyttämisessä ole mitään outoa, se on hyvä juttu. Ihmettelin, että Apple tukee noinkin kauas vanhoja kelloja uudella puhelimen OS:llä.
Oli jo iOS 18 kanssa sama ongelma, Macilla päivittelin tabletin (silloin se ei tarvitse päivityspaketin latauksen vaatimaa tilaa tabletilla).Ompa muuten hankala systeemi, iPad 8gen 32gb, vähän haastava päivittää 18.7 -> iPadOS26 kun ei riitä tila vaikka laite on tyhjä![]()
Ei minustakaan tuossa ole mitään outoa. Itselläkin on AW Ultra 1, AW6 ja AW3 ja käytän kaikkia kolmea tilanteesta riippuen. Ultra 1 on päiväkello, 6 unikello ja 3 on hazardihommissa missä on suuri vaara rikkoa kello. On tuo 3 muuten ihme vehje, se ei vain suostu kuolemaan. Akku edelleen 100% ja sen käyttöaika sama kuin uutena (ostettu sen julkistuksen tienoilla heti), ei mitään eroa, enkä tuota onnistu edes rikkomaan fyysisesti. Juuri eilen yhden homman päätteeksi otin pois ranteesta ja se lipsahti käsistä näyttö edellä metallireunaisen pöydän kulmaan n. 30-40 cm korkeudesta ja siitä vielä lattialle näyttö edellä. Olin aivan varma, että nyt se viimein halkesi, mutta suureksi hämmästykseksi ei, täysin ehjä edelleen, kuten myös runko virheetön.Mikäs siinä outoa? Toiset käyttää laitteet loppuun, Series3 jatkaa nyt työtään lapsen ranteessa![]()
Minullakin on kielenä suomi mutta ei anna tuossa valikossa muuttaa mitään, vaan on harmaana?!?!?Samoin minulla 15 pro, iOS 26.0.
Ei mitään mainintaa organisaation hallinnoinnista.
Tosin mulla kielenä suomi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.