ARC Raiders (PC, PS5, XBOX, release date 30.10.2025)

Pelasin tossa pikaisesti yhden matsin tota uutta Stella Montis mappia, ihan free loadoutilla katteleen millainen se on. No spawnasin aika hyvään paikkaan ja pian oli pussit täynnä, olikin metroasema sopivasti kulmilla.

Kävin tilaamassa metron ja odottelin nurkassa, aikamoinen taistelu alkoi kuulumaan. Jonkin aikaa meni ja joku pelaaja ryntäsi kulman takaa joku R2D2 näköinen ARC perässä samaan nurkkaan, odotin pari sekuntia ja nopea hedu ja juoksin metroon, jamppa jäi sinne knockattuna. Taisi mennä tyypillä "hieman" tunteisiin kun tuli prox voicechattiin intialaisella (tms.) aksentilla "You deserve to die in real life" :rofl::rofl::rofl: Pitääkin laittaa toi takataskuun, aikamoiset huutonaurut tuli kyllä. Hemmetin hauska peli...

Viimeksi muokattu:
Mun suosikki on kun jonkun tapoin niin se itki sieltä bla bla blah rage rage ja loppuun sain selvää: cut your life
Toi leijuva R2D2 just knockas mut 20 sekkaa ennen matsin loppua, pääsin raahautumaan metroon kuitenkin ja pois matsista.

Shredderit tappaa talossa ja puutarhassa. Tuonne ei hirveästi uskalla lähteä ilman hieman raskaampaa settiä tai sopivaa räjähdelastia. Käytännössä Anvil, Torrente tai sitten ihan Hullcracker. Tai riittävästi kranaatteja. Light ammoa voi dumpata noihin botteihin niin paljon kuin haluaa, ei toimi ei :D

Oon todennu et paras tapa hoitaa shredderit on juosta pakoo. Ei tunnu olevan ns. Weak spottia ja panoksia vaa menee

Pelailin itse tosi paljon launchin aikaan, hauskaa ollut seurata kuinka paljon peli muuttui ensimmäisistä päivistä eteenpäin.
Aluksi PvP skene oli todella pieni ja jengi teki paljon yhteistyötä kun tutkiskeli mappeja tai teki tehtäviään.
Eihän siinä kauaa mennyt että extract campperit alkoi yleistymään muun PvP rinnalla mikä on odotettavissa, onhan tämä PvPvE peli.

Täytyy sanoa että se yhtäläisyys oli silti omaan makuun pelin alussa, vieläkin tuntuu että olen liian reilu tyyppi kun en ammu kaikkia raidereita heti vastaan tullessa.
Itelle oli eka extraction shooter ja miellyttävä kokemus, pääasiassa tulee sooloiltua. Nyt en ole tosin noin viikkoon pelaillut, tuli varmaan höylättyä alkuun liikaa.
Mites muilla, vieläkö jaksaa ARC maailma kiinnostaa?

Pelailin itse tosi paljon launchin aikaan, hauskaa ollut seurata kuinka paljon peli muuttui ensimmäisistä päivistä eteenpäin.
Aluksi PvP skene oli todella pieni ja jengi teki paljon yhteistyötä kun tutkiskeli mappeja tai teki tehtäviään.
Eihän siinä kauaa mennyt että extract campperit alkoi yleistymään muun PvP rinnalla mikä on odotettavissa, onhan tämä PvPvE peli.

Täytyy sanoa että se yhtäläisyys oli silti omaan makuun pelin alussa, vieläkin tuntuu että olen liian reilu tyyppi kun en ammu kaikkia raidereita heti vastaan tullessa.
Itelle oli eka extraction shooter ja miellyttävä kokemus, pääasiassa tulee sooloiltua. Nyt en ole tosin noin viikkoon pelaillut, tuli varmaan höylättyä alkuun liikaa.
Tullu tässä arcii tykitettyy ihan hyvin. Pidin melkein viikon tauon niin se teki hyvää. Soolossa vielä monet on mukavii ja yhteistyöhalusia ellei mee sellasiin paikkoihin jossa voi saada blueprinting suuremmalla todennäköisyydellä.
Duossa ja triossa ammun kaikki lähes aina vaikka yrittään don't shoot jos tulee yhtään lähelle ja kannan naatteja sekä smokeja, aseessa extended magit niin saanu hyvin eliminoituu porukkaan. Soolossa tai triossa en ala tekee yhteistyötä liiallisten pettämisten takia. Tavallaan pelin loppi välillä kyllästyttää, mutta hauskaa se on kavereiden kanssa. Yksin en hirveesti jaksa.

Uusi mappi stella montis oli omaan makuun hirveä ja täynnä bugeja. Odotan innolla uusia päivityksiä ja hyvä pitää taukoo jos alkaa kyllästyttää.

Kyllä itselläkin ekana viikonloppuna tuli lähes puolet tän hetken pelitunneista eli sen jälkeen on pelaaminen vähentynyt huomattavasti. Monella pelikaverilla on jo max level ja tekevät sit viikottain trialseja yms. ITsellä vielä tehtäviä ja leveleitä paljon jäljellä. Lisäks aloin viikonloppuna tekeen sitä expeditionia eli "wipeä" joka on joskus joulukuussa. Saa nähdä ehtiikö saada valmiiksi.

Solona aina välillä on extract campereita ja muita jotka heti ampuu, mutta pääsääntöisesti sama hyvä fiilis kuin alussakin. Porukalla on leapereita ja muita isompia arceja kaadettu ja lootit jaettu epätasapuolisesti kaikkien kesken. Duona ja Triona ollaan aina ammuttu kyselemättä, kun muutkin on yleensä ihan tosissaan liikkeellä. Stella Montis poikkeaa tuosta kyllä solonakin huomattavasti. Siellä se on aina jatkuvaa pvp:tä, enkä siksi ole sitä jaksanut pelatakaan montaa kertaa.

Kyllä tätä tulee edelleen pelattua aina kun kerkeää, mutta kuitenkin lähes päivittäin ainakin yksi tai kaksi raidia. Kavereiden kanssa sitten yleensä kerran viikkoon vähän pidempi sessio. En ole näillä tunneilla kerennyt vielä kyllästymään. Joulukuussa ilmestyvää talvimappia odotellessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 769
Jäsenet
80 360
Uusin jäsen
Pvi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom