ARC Raiders (PC, PS5, XBOX, release date 30.10.2025)

Mistä tarkalleen tuo wolfpack blueprint pitäis saada? Oon nuohonnut vaikka kuinka monta kertaa yö/päivä raideia ne ruby yms asunnot eikä oo tipahtanut. Lähemmäs 100h yhteensä jo pelattuna
No sieltä just! Myönnetään että en itsekään löytänyt jokusen tunnin yrittämisen jälkeen vaan luovutin asian suhteen. Nyt kokeiltava josko tärppäisi. Helpottaisi kummasti tulevissa haasteissa. Toki ilmankin pärjää ihan hyvin!
 
Mistä tarkalleen tuo wolfpack blueprint pitäis saada? Oon nuohonnut vaikka kuinka monta kertaa yö/päivä raideia ne ruby yms asunnot eikä oo tipahtanut. Lähemmäs 100h yhteensä jo pelattuna


Yhteisön keräämä data sanoo "Buried City, Night" tai "Dam Battlegrounds, Night" joista on yhteesä löytynyt yli 80% näistä. Huomioitavaa että vaikka Grandiose Apartments on "yleisin" paikka, tuo voi löytyä mistä vaan kartalta ja "vanha" huhu että tuo on paras paikka lienee biasoinut näitä raportteja siihen suuntaan.

Datan perusteella vain Night-rundeista irtoava. Container-info on sitten vähän vähemmän hyödyllistä, mutta kaiken maailman kaapit, laatikostot jne. ovat yleensä niitä mistä blueprinttejä keskimäärin löytyy, poislukien tietty osa jotka löytyvät "raider cacheista", eli ase/kranaattilaatikoista. Tämä nimenomainen blueprintti on selvästi sellainen joka löytyy pöytälaatikoista / keittiönkaapeista / roskiksista.

Muutenkin tuo ylläoleva sivu on hyvä jos yrittää haarukoida mistä tiettyä blueprinttiä kannattaa metsästää.
 
Viimeksi muokattu:
En ole peliä pelannut.

Matsin lopussa kun pitää päästä johonkin paikkaan päästäkseen takaisin maan alle. Onko noita paikkoja useampia kentällä vai vain yksi jossa sitten mahdollisesti campitaan?

Peli kiinnostelee muuten kovasti, mutta en tiedä ärsyttäisikö liikaa jos on vain yksi poistumispaikka jonka kaikki tietävät ja siellä sitten campitaan palaavia pelaajia tappaen.
 
En ole peliä pelannut.

Matsin lopussa kun pitää päästä johonkin paikkaan päästäkseen takaisin maan alle. Onko noita paikkoja useampia kentällä vai vain yksi jossa sitten mahdollisesti campitaan?

Peli kiinnostelee muuten kovasti, mutta en tiedä ärsyttäisikö liikaa jos on vain yksi poistumispaikka jonka kaikki tietävät ja siellä sitten campitaan palaavia pelaajia tappaen.
Niitä on tosiaan useampi, toki ne menevät eri aikoihin kiinni jolloin ei voi enää niitä käyttää. Sitten on vielä raider hatchit jotka vaativat avaimen, mutta niistä pääsee hyvin turvaan.

Aika harvoin on tullut kuoltua odotellessa, että poistumistietä aukeaa, n. 100h pelitunneilla 2-4 kertaa.
 
En ole peliä pelannut.

Matsin lopussa kun pitää päästä johonkin paikkaan päästäkseen takaisin maan alle. Onko noita paikkoja useampia kentällä vai vain yksi jossa sitten mahdollisesti campitaan?

Peli kiinnostelee muuten kovasti, mutta en tiedä ärsyttäisikö liikaa jos on vain yksi poistumispaikka jonka kaikki tietävät ja siellä sitten campitaan palaavia pelaajia tappaen.
Useita paikkoja on jotka menee eri aikoihin kiinni. Näiden lisäksi on "hatcheja", joihin pääsee erillisellä avaimella. Ne on yleensä turvallisia paikkoja poistua. Onhan niiltä poistumispaikkojen kämppääjiltä mahdoton välttyä ja osahan suorastaan innostuu kun kuulee jonkun olevan lähdössä.
Edit: olin hidas
 
Useita paikkoja on jotka menee eri aikoihin kiinni. Näiden lisäksi on "hatcheja", joihin pääsee erillisellä avaimella. Ne on yleensä turvallisia paikkoja poistua. Onhan niiltä poistumispaikkojen kämppääjiltä mahdoton välttyä ja osahan suorastaan innostuu kun kuulee jonkun olevan lähdössä.
Edit: olin hidas
Näihin camppereiden määrään varmaan vaikuttaa myös oma pelihistoria eli kuinka pvp-painotteisesti on pelannut. Soolona kun olen pelaillut, niin en ole itse törmännyt kertaakaan rottiin, vaikka pelitunteja on takana kuitenkin joku 150h.
 
Juu toi omaan pelitapaan perustuva matchmaking lienee totta. On se niin monen tubettajankin toimesta jo testattu. Ei ole wipen jälkeen itteäkään ammuttu montaakaan kertaa, kun oon pelannu tosi ystävällisesti. Noissa extracteissa tulee usein montakin muuta pelaajaa yhtäaikaa pois, mut kukaan ei ammu sielläkään ketään.
 
Juu toi omaan pelitapaan perustuva matchmaking lienee totta. On se niin monen tubettajankin toimesta jo testattu. Ei ole wipen jälkeen itteäkään ammuttu montaakaan kertaa, kun oon pelannu tosi ystävällisesti. Noissa extracteissa tulee usein montakin muuta pelaajaa yhtäaikaa pois, mut kukaan ei ammu sielläkään ketään.
Tähän ois mukava saada ihan faktatietoa. Ei niitä kämpereitä minunkaan peleissä ole paljoa ollut. Ennemminkin näitä, jotka lähtee juoksulla junalle kun kuuleevat jonkun sen tilanneen. Jos matchmaking tosiaan perustuu pelitapaan niin oon varmasti siinä pvp-porukassa. Ei jaksanut enää niitä dont shoot huutojen jälkeisiä selkään ampumisia. Ihan kaikkia vastan tulevia en ala ampumaan, mutta eipä nuissa peleissä kannata keneenkään luottaakaan
 
Tähän ois mukava saada ihan faktatietoa. Ei niitä kämpereitä minunkaan peleissä ole paljoa ollut. Ennemminkin näitä, jotka lähtee juoksulla junalle kun kuuleevat jonkun sen tilanneen. Jos matchmaking tosiaan perustuu pelitapaan niin oon varmasti siinä pvp-porukassa. Ei jaksanut enää niitä dont shoot huutojen jälkeisiä selkään ampumisia. Ihan kaikkia vastan tulevia en ala ampumaan, mutta eipä nuissa peleissä kannata keneenkään luottaakaan
Itsellä soolossa kukaan ei ikinä ammu, vaan jaetaan lootit. Joskus jopa extracteissa jaetaan kamoja keskenään. Sitten kun liityn kavereiden peleihin triioon niin pelkkää tappelua.. Solona sitten tykkään enemmän pelailla kun tuo pvp ei niin nappaa😄
 
Noh mutta hyvä jos homma toimii noin ja peliä pystyy pelamaan omien mieltymysten mukaan. Minulle pvp on iso osa tätä peliä ja pidän siitä. En kuitenkaan ikinä pystyis niin mulkku olemaan, että friendly huutojen perään ampuisin jotakuta selkään :cool:
 
Faktatietoa ei tuosta ole jaettu. Siitä on se jonkun devaajan kommentti, että pelaajien käyttäytymistä tutkitaan ja se otetaan huomioon matchmakingissa. Sen lisäksi on toisaan useammankin tubettajan testejä aiheesta, joiden mukaan jo kertaalleen pelaajan ampuminen tiputtaa sut pvp-porukkaan ja sitten kestää noin 5 matsia päästä takaisin pve-porukkaan. Mitään virallista tietoa ei ole siitä, onko tilanne noin yksinkertainen vai jotain muuta. Nyt wipen alussa kyllä itse keskityn lootin keräämise en ilman pvp:tä. Myöhemmin akuden aikana voi taas pelata myös pvp:tä.
 
jo kertaalleen pelaajan ampuminen tiputtaa sut pvp-porukkaan ja sitten kestää noin 5 matsia päästä takaisin pve-porukkaan.
Oma havainto tukee tätä. Silloin tällöin tulee matsattua jos / kun joku ampuu ensin ja jos on saanut toisen tapetuksi, niin seuraavat 3-5 matsia on sisältänyt enemmän PvP-pelaajia enemmän.
Silloin olen jättänyt suoraan rähinöimättä ja pyrkinyt poistumaan tilanteista.
 
Kannattaa huomioida että vaikka kuinka pelais ampumatta ketään, PvP kekejä voi silti satunnaisesti tulla.

Syyt:

- Jos pelaaja on pelaamatta pitkään, peli heittää aluksi rauhallisiin lobbyihin.

- Jos jonosta ei löydy sopivia pelaajia tietyssä ajassa, lobbyä voidaan täyttää aggressiivimsemmilla pelaajilla. "Best effort"-matchmaking.

Aiheuttaa kyllä sen että jos pelaa vähänkään takki auki ja moinen pelaaja tulee vastaan, aika vähän on tehtävissä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 812
Viestejä
5 052 520
Jäsenet
80 986
Uusin jäsen
pekham69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom