Lisäsit sitten vielä hotlan..
Voikkuli breku hotlassa.
Nyt saisi kyllä jo ylläpito alkaa jakaa bännejä tälläisestä kielenkäytöstä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäsit sitten vielä hotlan..
Voikkuli breku hotlassa.
Menikö oikeeseen ketjuun?Sana "brekkari" alkoi juuri ärsyttämään - tällä siis viitataan aamiaiseen...kamnottava sana.
Hotlaa tulee itsekin jonkin verran käytettyä, mutta sekin saa ikävän varjon tuon brekkarin yhteydessä käytettynä...
Näköjään meni vielä väärään ketjuunkin. Nyt alko sekin ärsyttämäänMenikö oikeeseen ketjuun?Vai mistä mainoksesta puhutaan?
Oikeestaan kaikki Keskon mainokset ottaa kupoliin isosti. Se "Cittari"-ukko nostaa vit*tusta, sit Ari hoitaa, jne... Valitsenkin mieluummin Herra Tokmannin näistä kahdesta "kauppamiehen brandistä" ja Herra Tokmannin mainokset ei ole vielä ottanut päähän missään vaiheessa. Kun taas hiton, hiton hitto nettopäivät on täysin päinvastainen reaktio itselle Tokmannin mainoksista.
Radiossa tulee yhdellä tauolla yleensä ainakin kolme K mainosta. Esim Supermarket, K-auto ja vielä vaikka Cittarin siihen perään.
Tuo Supermarketin mainos alkanu kyrpiä eniten tällä hetkellä, miesääni kertoo tarjouksista/tuotteista ja se nainen ölähtää jotain siihen perään, eli vaikka "näitä grilliin", "nämä mökille", "maistuvampaa", yms..
No sehän on tietenkin Vattenfallin "runoutta" eli tämä mainos:
Hän on jumissa. He ovat jumissa. Olemme kaikki jumissa. Aivan jokainen. Olemme jumissa järjestelmässä. Järjestelmässä, joka on riippuvainen fossiilisesta polttoaineesta....
En varmasti osta mitään sopimusta Vattenfall:lta niin kauan kuin tuo pökäle pyörii tv-mainoksissa.![]()
No nyt on Vattenfall tehnyt kaikkien aikojen käännöksen parempaan tuolla Samuel L Jacksonin mainoksella. Tuokin toki viherpesua mutta helvetin cool mainos silti.
Linkki: https://youtu.be/3uEpdIKzspA?si=TeKiPWmvqAncaKKf
Puuilo.Mikäs mainos se olikaan jossa tylsistyneellä miesäänellä on ongelma ja pirteä kauppias ehdottaa jotain tuotetta:
-Tuukko hakee?
-En... tuun.
Oli alkuun ihan hauska mut nyt kun veistelty kymmenestä tuotteesta niin maku meni.
Ehkä eniten tökkii radioiden omien kanavien ja ohjelmien mainostus. Tällä Radio Rock/Suomi Pop/Rap/joku-muu-saman-talon kanavalla tuo on ihan jatkuvaa.
Autossa sammuu radio heti kun ensimmäinen mainos tulee lyhyellä ajomatkalla. Nykyään Yle X taustametelinä niin ei tuu samat biisit koko ajan eikä mainoksia, tai sit vaan hiljaisuus. Muutenkaan ei näy mainoksia juuri missään kun blockerit eikä televisiota tule katsottua. Miten ihmisiä ei haittaa mainokset?
Muistaakseni tuon brändin mainonta on ollut alusta asti ihan saatanan ärsyttävää. Paljon yksityiskohtia ei tosin ole tarttunut muistiin. Kunhan tiedän, että on olemassa joku tuollainen yölaatuinen vältettävä vaihtoehto.AD-autokorjaamon mainos on alkanut kasvattamaan sarvea otsaan.
Sama. Itteä on puistattanut koko servo jo siitä " ooooon viiiiikonloppu tällä taas, viikonloppu, viikonloppu, viikonloppu..." mukahauskasta renkutuksesta asti. Nyrt sitten tuo "tää hyvältä näyttää" siihen päälle. Harmitonta junttihuumoriahan tuo on (tai ainakin sellaiseksi tarkoitettu). Siitä huolimatta, tuntuu että vitutus nousee ihan huomaamatta tuon mainoksen pärähtäessä ruutuun. Vetoaa varmasti kohderyhmäänsä oikein hyvin.Martti Servon "Hyvältä näyttää!" -biisi ärsyttää kun joku rautakauppa vai mikä lie soittaa sitä mainoksissaan koko ajan, vaikka en edes mainoksia juuri kuuntele enkä katsele, mutta silti tuntuu että kuuluu liikaa...
Edelleen ärsyttää se "mites se teidän joulu/juhannus/vappu...". Ikäänkuin, että mites teillä köyhätS-market? En muista.
Oksettaa että SLJ on lähtenyt tällaisen mukaan. Eikä varmasti kiinni rahasta.
Pankkien ja vakuutusyhtiöiden mainokset on aina olleet niin hemmetin kuivia että lapsena tai edes aikuisena niistä en ole saanut yhtään mitään tunnereaktiota, en edes perheenisänä johon noiden varmaan pitäisi vedota perhe- ja henkivakuutuksineen yms. On vaan liian laimeita.Tähänkin ketjuun, koska vituttaa edelleen:
Siis mitä helvettiä nämä Osuuspankin uudet mainokset ovat? Perheen mukamas lapset mylvivät ja ulvovat jotain lapsimaista? Taustalla soi joku rasittavan naiivi xylofonipimputus. Siihen vielä kuvottava typografia päälle. Nyt on keksitty jotain tosi näppärää.
Kenelle tässä nauretaan? Niille "omistaja-asiakkailleko"?
Tuosta ruotsin kielestä tuli mieleen toinen mainos, joku kalanmaksaöljymainos vissiin. Tuo ei nyt ole vielä itsellä mennyt ärsytyskynnyksen yli vaikka lähellä onkin mutta ihmetyttää vaan että miksi tahallaan annetaan yrityksestä mielikuva että töissä on idiootteja. Sama koskee näitä nykyisiä Elisan mainoksia. Ainakaan omasta mielestä ei ole kovin hyvää mainosta että näytellään että koko homma oilisi ihan pelkkää sähläystä ja tyhmäilyä. Tosin, jonkun vaikutuksen mainos kyllä saa aikaan, nimittäin se jää mieleen... Ei välttämättä positiivisessa mielessä mutta jää kuitenkin.Mikä se on se kullan ostaja? Tosi ärsyttävä mainos eikä ärsytystä vähennä ruotsin kieli. Tuntuu vaa idioottimaiselta tehdä mainos suomalaisille ruotsiksi ja sit vielä tekstittää se kuitenki.. vai mitä kieltä se nyt molottaakaan.
Nyt höpiset ihan puutaheinääTyperimpinä olen aina kokenut nämä ulkomaiset mainokset jotka on dubattu puolivillaisesti pikkubudjetilla suomeksi luonnollisesti täysin ilman huulisynkan häivää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.