Asiaa makuuhuoneesta (peitot, sängyt yms.)

Kenelläkään kokemusta näistä Veken Unia moottorisängyistä?

Mä en voi vekeä suositella ollenkaan. Takuut ei toimi. Asiakaspalvelun hitaus on kauhea vastaa jos vastaavat. Joka tilauksessa ollu jotain rikki tai puuttunut. Mulla juuri niiden parja joka 3kk kesti eivät hyvitä mitään.. joten skeptinen olen noiden kanssa.

Uudella Sotkan jenkkisängyllä nukuttu noin kuukausi. Selän keskivaihe tulee kipeäksi, kun nukkuu selällään. Patjanvaihtotakuu on voimassa vielä, mutta en tiedä, onko vika petarissa vai itse patjassa. Molempia en käsittääkseni voi veloituksetta vaihtaa.

Epäilen, että petari upottaa liikaa, jolloin se ei tue selkää kunnolla. Petari on profiloitu, mutta jäykemmälle puolelle kääntäminen ei auta. Ilman petaria makaaminen tuntuu selkeästi paremmalta, tosin en ole koittanut nukkua yötä siten. Petari on viskoelastinen ja 6 cm korkea.

Varsinainen patja on 5-vyöhykkeinen joustinpatja, kovuus hard. Nukkujan paino on noin 90 kg. Patjasta olisi vielä extra hard -vaihtoehto, mutta se eroaa hardista vain siten, että löysien vyöhykkeiden jouset on korvattu jäykillä jousilla, tehden patjasta vyöhykkeettömän: jäykkyyslisää ei siis ole kuin löysempien vyöhykkeiden kohdalla.

Pitäisikö kokeilla vaihtaa petari johonkin jämäkkään ja ohueen? Vai onko vika todennäköisesti sittenkin patjassa?

Edit: Jenkkisängyn alarungossa ei ole jousitusta.

Viimeksi muokattu:
Uudella Sotkan jenkkisängyllä nukuttu noin kuukausi. Selän keskivaihe tulee kipeäksi, kun nukkuu selällään. Patjanvaihtotakuu on voimassa vielä, mutta en tiedä, onko vika petarissa vai itse patjassa. Molempia en käsittääkseni voi veloituksetta vaihtaa.

Epäilen, että petari upottaa liikaa, jolloin se ei tue selkää kunnolla. Petari on profiloitu, mutta jäykemmälle puolelle kääntäminen ei auta. Ilman petaria makaaminen tuntuu selkeästi paremmalta, tosin en ole koittanut nukkua yötä siten. Petari on viskoelastinen ja 6 cm korkea.

Varsinainen patja on 5-vyöhykkeinen joustinpatja, kovuus hard. Nukkujan paino on noin 90 kg. Patjasta olisi vielä extra hard -vaihtoehto, mutta se eroaa hardista vain siten, että löysien vyöhykkeiden jouset on korvattu jäykillä jousilla, tehden patjasta vyöhykkeettömän: jäykkyyslisää ei siis ole kuin löysempien vyöhykkeiden kohdalla.

Pitäisikö kokeilla vaihtaa petari johonkin jämäkkään ja ohueen? Vai onko vika todennäköisesti sittenkin patjassa?

Edit: Jenkkisängyn alarungossa ei ole jousitusta.
Kokeilisin vaihtaa perus petauspatjaan. Eli niinkuin pohdit jo itsekin.

IKEAssa alennukset joten tarkoitus tilata muksuille 140x200 sängyt.
Valevåg patjat, Espevär patjakehikot ja sijauspatjat.

Onko suosituksia sijauspatjoista n.100€ per patja budjetilla? Voidaan tilata muualtakin.

En nopeella selvityksellä saanu varmuutta että onko lapsille parempi kiinteä vai puolikiinteä versio.
N.40kg ja 60kg muksut kyseessä joten oletan puolikiinteiden oleva parempi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
278 121
Jäsenet
77 709
Uusin jäsen
immu62

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom