Asioita joita et ole huomannut

Kyllä niitä sen verran montaa merkkiä nykyään myydään että varmaan on suosio kasvanut aika paljon viime vuosina. Vielä joitain vuosia sitten ei ollut kovin montaa merkkiä Prismassa myynnissä, mutta nyt näyttäisi olevan vaikka minkälaista.

Tämmöinenkin muuten löytyi... "American style".

Mikä lienee myyntimäärä. Onhan Prismassa kaikenlaista tuotetta jota ei välttämättä mene kovin paljon.

Voihan se toki olla että Suomessakin ovat kukonpierun aikaan heräävät ylipainoiset ihmiset alkaneet amerikan ylivaltaa matkimaan ja tekemään "brekua" jostain paahtoleivästä jonka päälle heitetään mita sattuu öljypaskaa ja hilloa.

Mikä lienee myyntimäärä. Onhan Prismassa kaikenlaista tuotetta jota ei välttämättä mene kovin paljon.

Voihan se toki olla että Suomessakin ovat kukonpierun aikaan heräävät ylipainoiset ihmiset alkaneet amerikan ylivaltaa matkimaan ja tekemään "brekua" jostain paahtoleivästä jonka päälle heitetään mita sattuu öljypaskaa ja hilloa.
Kyllä tarjonnan kasvaminen viittaa siihen että kysyntäkin on kasvanut. Tuskin kauppaliikkeet näitä huvikseen hyllyllä homehduttavat.

Itse olen joskus käyttänyt maapähkinävoita itse tehdyn terveysvanukkaan osana... Muita ainesosia siinä on esim. kookosmaito, chia-siemenet ja kaakaojauhe. Makeutus stevialla.

Jos verrokkina on tavallinen suomalainen voi, niin eiköhän maapähkinävoi ole sitä selkeästi ”terveellisempi” vaihtoehto kaikilla mittareilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 474
Jäsenet
79 371
Uusin jäsen
Jkankkunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom