Assetto Corsa rally (early access)

Pelaatteko Linuxissa UEVR:llä vai flat screenillä? En oo vieläkään saanu UEVR:ää (Kaonin kautta) tomimaan.

EDIT: Anteeksi häiriö. Sain toimimaan edellisellä Kaon-versiolla.

Viimeksi muokattu:
Jahas, Peugeot 306 Maxi tulossa seuraavassa päivityksessä
1777047025638.png

Paranihan se vähän kun hiero, Hiikeri ei olis hirmu kaukana enää :hmm: Jos onnistuis ihan täysin veto, niin luulen että oltais aika samassa. 3min alitus olis kyl aika hieno saavutus, mut siihen on matkaa :D

1777107598623.jpeg

Hitto tänään piti vähän ajella mutta tässä nyt olen kolme tuntia yrittänyt saada peliä tulille siinä kunnolla onnistumatta. Windows teki tällä viikolla jonkun päivityksen, niin että illan päätteeksi jätin koneen päivittämään itsensä ja kun seuraavan kerran tulin paikalle niin näyttö oli pimeänä ja tuulettimet huusivat hoosiannaa. Käynnistyi siitä ihan normaalisti mutta nyt kun yritän ensimmäisen kerran pelata jotain tai lähinnä pelata tätä niin näyttö menee mustaksi pian käynnistyksen jälkeen. Ddu:lla vedin jo näytönohjaimen ajurit pois ja kokeilin sekä uusimpia ajureita että vanhoja luotettavia, mutta ei tunnu onnistuvan:(

Hitto kyllä meni ilta pilalle kun en malttanut sitten vaan pelata jotain muuta peliä ja koko hiton illan tapellut tän kanssa. Muut pelit toimii mutta assetto Corsa ralli ei suostu toimimaan.

Mulla meni eka ralli hyvin. Meinasin säätää autoa niin buuttaskin koneen. Käynnistin pelin uudelleen niin kaikki säädöt resetoitu. Ratti, graffat jne.
Mulla on kyllä paska kone eli ei ehkä kehtaa vaan peliä syyttää.

Hitto tänään piti vähän ajella mutta tässä nyt olen kolme tuntia yrittänyt saada peliä tulille siinä kunnolla onnistumatta. Windows teki tällä viikolla jonkun päivityksen, niin että illan päätteeksi jätin koneen päivittämään itsensä ja kun seuraavan kerran tulin paikalle niin näyttö oli pimeänä ja tuulettimet huusivat hoosiannaa. Käynnistyi siitä ihan normaalisti mutta nyt kun yritän ensimmäisen kerran pelata jotain tai lähinnä pelata tätä niin näyttö menee mustaksi pian käynnistyksen jälkeen. Ddu:lla vedin jo näytönohjaimen ajurit pois ja kokeilin sekä uusimpia ajureita että vanhoja luotettavia, mutta ei tunnu onnistuvan:(

Ettei vaan joku Windows taas päivitellyt esim. omin lupineen jotain näytönohjaimen ajureita ja tullut jotkut toimimattomat yms?

Ettei vaan joku Windows taas päivitellyt esim. omin lupineen jotain näytönohjaimen ajureita ja tullut jotkut toimimattomat yms?
Tuossa sitten testailin muitakin pelejä niin nekin kippaili ja kolmilla eri ajureilla olen nyt kokeillut ja ddu:lla putsaillut välissä, niin ei oikein mikään auta. Vr:ssä kippaa käytännössä heti kaikki pelit sekä virtual desktopilla että Steam linkillä ja flätiltä kippaa välillä ja aloin nyt enemmän testaileen niin 3D Mark Steele nomad kaatui kerran mutta meni sitten taas useamman kerran läpi. Kyllä musta kovasti alkaa tuntua että toi mun näytönohjain on maanantaikappale mutta pelottaa vaan että jos teen siitä rekkulan niin pro shoppi testailee jollain kevyillä perustesteillä ja toteaa näytönohjaimen ehjäksi ja veloittaa multa siitä tarkastusmaksun ja lähettää paskan näytönohjaimen takaisin. En nyt tiedä mitä tässä oikein tekisi täytyy varmaan vielä koittaa biossin kaikki asetukset käydä läpi ja tarvittaessa antaa näytönohjain kaverin koneeseen testattavaksi. Katsoin the windows-päivitykset läpi niin siellä ei näkynyt mitään turvallisuuspäivityksiä kummempia tulleen.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 989
Jäsenet
82 787
Uusin jäsen
Haavanlehti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom