Assetto Corsa rally (early access)

Onko framegen-asetus päällä? Mulla nimenomaan se aiheutti tuota satunnaista töksähtelyä. Sen sammuttamalla toimii sulavasti (5900X, 64 Gt, 3080).

Eipä ole sekään päällä.

Tarkoitus olisi kokeilla tätä VR tilassa, mutta jos ei toimi näytöltäkään kunnolla, niin en taida vaivautua kokeilemaan vielä tässä vaiheessa.

Eipä ole sekään päällä.

Tarkoitus olisi kokeilla tätä VR tilassa, mutta jos ei toimi näytöltäkään kunnolla, niin en taida vaivautua kokeilemaan vielä tässä vaiheessa.

Mulla oli jostain syystä vastaavaa. Pelin kuva jäätyi ja äänet jäivät soimaan. Pelin pystyi sammuttamaan task managerista eikä mitään virheilmoitusta tullut.
Auttoi itelle ku bindasin kaikki kontrollit uusiks (ratti, polkimet, jne.), jonka jälkeen peli ei jäätynyt. Mystinen. Teki samaa triploilla ja yhdellä näytöllä. (9950X3D/64GB/4090/M2SSD).
Samassa kylläkin disabloin myös steam controller suppon, jolla voi olla myös osuus asiaan.

Aluksi peli kuitenkin toimi ihan ok = ei kaatuillut, mutta jostain puskista tuli tuo sivuoire.
En ole nyt hetkeen availlut peliä kun on vielä niin keskeneräinen muutenkin, nautin mieluummin valmiista pelistä.

edit: Mulla myös Simucube :hmm:

Kokeilin nyt uudelleen ja ehkä tuo 5-10 sekunnin välein oli liioittelua. Välillä saattaa päästä puolikin minuuttia, mutta sitten jäätyy taas pariksi sekunniksi ja löytää itsensä ojasta.

SSD:llä on peli. Ei VR:nä, vaan ihan näytöltä kokeilin pelata.

Taustaohjelmat koitin vähentää minimiin jo aiemmin. Lähinnä Simucube Tuner ja Stream Deck käynnissä.
Pitää varmaan ensi kerralla kokeilla sammuttaa ne kaikki.
Steam overlayn disabloin.

Näytönohjaimen ajurit on tuoreimmat ja boottia yms. on kokeiltu.
Kokeilin myös laittaa graafisista asetuksista low presetin, mutta ei auttanut.
Eikä myöskään V-Sync, Fullscreen eikä frame cap.
Rauta 9800X3D + 64GB + 5090.

No, "Early Access", joten ehkäpä korjaavat ajan kanssa.

Jos sulla on paljon tavaraa USB liitäntöjen perässä niin kokeile heittää simucube etupaneelin USB ulostuloon. Mulla jäätyi koko roska jos laitoin liikesimulaattorin päälle. USB liikenne ruuhkautui liikaa emon takaliitännöissä. Nyt pelaa hienosti, mutta kyllähän kokeili hermoja kun koitti syytä etsiä.

Mulla oli jostain syystä vastaavaa. Pelin kuva jäätyi ja äänet jäivät soimaan. Pelin pystyi sammuttamaan task managerista eikä mitään virheilmoitusta tullut.
Auttoi itelle ku bindasin kaikki kontrollit uusiks (ratti, polkimet, jne.), jonka jälkeen peli ei jäätynyt. Mystinen. Teki samaa triploilla ja yhdellä näytöllä. (9950X3D/64GB/4090/M2SSD).
Samassa kylläkin disabloin myös steam controller suppon, jolla voi olla myös osuus asiaan.

Aluksi peli kuitenkin toimi ihan ok = ei kaatuillut, mutta jostain puskista tuli tuo sivuoire.
En ole nyt hetkeen availlut peliä kun on vielä niin keskeneräinen muutenkin, nautin mieluummin valmiista pelistä.

edit: Mulla myös Simucube :hmm:

Minulla ei siis kaadu eikä jäädy tuo peli lopullisesti, vaan aina muutamaksi sekunniksi ja sitten taas toimii hetken normaalisti. Mutta pelikelvotonhan se näinkin on.

Jään varmaan itsekin odottamaan seuraavaa versiota, josko olisi korjattu siinä.

Jos sulla on paljon tavaraa USB liitäntöjen perässä niin kokeile heittää simucube etupaneelin USB ulostuloon. Mulla jäätyi koko roska jos laitoin liikesimulaattorin päälle. USB liikenne ruuhkautui liikaa emon takaliitännöissä. Nyt pelaa hienosti, mutta kyllähän kokeili hermoja kun koitti syytä etsiä.

Ei ole etupaneelia, kun ei ole koteloakaan :D. Simucube kiinni emon takalevyn USB 2.0 portissa. 3.0 porttien kanssa ei toimi kunnolla. Liikesimulaattoria ei ole. USB liittimien perässä on kyllä melkoisen paljon laitetta kiinni.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 525
Jäsenet
80 695
Uusin jäsen
elmusetä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom