Onko tuossa videon autossa jos on ihan siviiliversio jotain ajoapuja päällä kuten TC, ABS, Stabilitya? Koska jos on niin silloin ohjaimella voi tehdä isoja ja nopeita muutoksia ja auto käyttäytyy vielä kunnolla, esim. voi painaa kaasuliipaisimen pohjaan ja ei spinnaa takavedolla enää niin herkästi koska tc estää sutimisen, samoin jos jarruissa on abs se estää lukkiutumiset ja siitä johtuvat hallinnan menetykset/ulosajot vähenee kun ohjattavsuus säilyy, jos on stability manager päällä niin voi ohjata puolelta toiselle holtittomammin ja tuo ohjelmisto pienentää auton kallistelua, painopisteen muutokset on hillitymmät niin ei lähde hallinnasta niin herkästi.
Ja kierrosaikojen hyvyys tuossa videolla, ajeliko varmemmin eli paljon hitaammin kuin GT Sport pelissä esim. 20s/kierros hitaammin (= +3-4s/km) niin onhan se padilla helpompaa.
Tyyppi joka videolla ajaa kertoo ajavansa padilla keskimäärin tyyliin ainakin 5h/pvä joka tekee yli 1800h vuodessa eli ei jää padi ajokokemuksesta kiinni. Ei ehkä onnistuisi noin hyvin jos ajaisi tyylin 2h viikko/ 100h vuosi, no ehkä onnistuu jotenkuten jos olisi lähes 20v kokemus.
Ja kierrosaikojen hyvyys tuossa videolla, ajeliko varmemmin eli paljon hitaammin kuin GT Sport pelissä esim. 20s/kierros hitaammin (= +3-4s/km) niin onhan se padilla helpompaa.
Tyyppi joka videolla ajaa kertoo ajavansa padilla keskimäärin tyyliin ainakin 5h/pvä joka tekee yli 1800h vuodessa eli ei jää padi ajokokemuksesta kiinni. Ei ehkä onnistuisi noin hyvin jos ajaisi tyylin 2h viikko/ 100h vuosi, no ehkä onnistuu jotenkuten jos olisi lähes 20v kokemus.
Viimeksi muokattu: