Assetto Corsa rally (early access)

Sain toimimaan kun määritin napit itse mutta ajotintuma vähän outo ja nuolinäppäimiä ei tunnista ollenkaan ratista. Laittakaa tuonne discordin puolelle tuosta ongelmasta kun itsellä ei oikeen kielet ole hallussa.

Miten tuo määrittely siis toimii? Logitechin vai pelin valikoissa? Itse en ainakaan onnistunut bindaamaan nappeja.

Miten tuo määrittely siis toimii? Logitechin vai pelin valikoissa? Itse en ainakaan onnistunut bindaamaan nappeja.
Pelivalikossa. Vaihdat kohtaan wheel vai mitä siinä nyt lukikaa, tais olla alunperin automaatilla sitte ratin näppäin asettelun kohalta esim kaasun valitset entterillä ja sitten polkimista painat kaasua. Ainaki mulla meni nuin

Pelivalikossa. Vaihdat kohtaan wheel vai mitä siinä nyt lukikaa, tais olla alunperin automaatilla sitte ratin näppäin asettelun kohalta esim kaasun valitset entterillä ja sitten polkimista painat kaasua. Ainaki mulla meni nuin

Okei. Pitää kokeilla ensi viikolla uusiksi. Eilen testasin niin en onnistunut.

Ai että houkkattaisi päästä tätä kokeilemaan, mutta oma kone (Ryzen 7, RTX 2070 Super, 16GB RAM) taitaa jäädä näytönohjaimesta kiinni, kun minimi oli RTX 2080 steamin mukaan...?
Anna mennä vaan. Kyllä silläkin fiilikset saat.

Se oli 1080p ja medium vaatimus, LOW asetuksella näyttää ihan kivalta myös, vauhdissa ei sitä niin ehdi maisemia katselemaan.. Itse kohtalaisen tyytyväisenä tätä pelaan, ainakin 5760x1080 resolla 3x24" näytöillä ikäloppu Radeon vega56 yhä porskuttaa.

(kunhan vähän enemmän testailee ja jää koukkuun niin sit kohti näyttiskauppaa käy rallikuskien tie.):kippis:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 262
Jäsenet
80 218
Uusin jäsen
Samuelc

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom