Assetto Corsa rally (early access)

Eiköhän tuohon ole tulossa leaderboardsit jossain vaiheessa että ei kannata vielä ressata. Se että peli kehittyy vielä niin todennäköisesti nuita nollattaisiin välissä ja se taas aiheuttaisi itkemistä miksi näin.
Leaderboardit löytyy jo, ja kaikki kyllä ymmärtävät miksi niitä nollaillaan kehityksen tässä vaiheessa. :)

En saa vr:ää toimimaan Linuxissa, joten ei auttane muuta kun odotella virallista vr-tukea. Siitä(kin) ovat devaajat olleet huolestuttavan hiljaa.

Piti saada h-shifteri näitä simuja varten ku ei jaksanut sequentialisella aina tökkiä, ni romuissa oli hylätty g25 shifteri polkimilla, mutta ilman rattia. Polkimet lähti toimii helposti semmosella romuista löytyneellä USB pulikalla, se jopa siis linuxissakin mäppäyty hyvin peleihin.

Shifteri oli hankalampi tapaus saada USBllä toimii, mut siihen teurastin vanhan attack 3 joystickin elektroniikan ja ymppäsin romut yhteen. Sitten putkiaivo tekoäly teki sitä varten python scriptin, että se tekee viritelmästä virtual gamepadin, jonka sitten input-remapperilla mäppäsin peleissä vaihteisiin.

Siitähän tuli oikeinkin toimiva. Remapperiin piti tosin tehdä kaks eri profiilia, kun osa ei tykkää numpad mäppäyksistä ja osa ei taas tykkää gamepad mäppäyksistä..

Putkiaivo teki vielä pyyttonilla scriptit, että kun auon aina tietyn pelin, ni lataa oikean ohjainprofiilin, oversteerin yms, ni ei tarvii kliksutella ylimääräisiä..

Tässä rallyssä pitää ohjaimista laittaa automatic eikä wheel, sitten sinne näppiksen puolelle ne virtual ohjaimen mäppäykset, ni sillai alko toimii shifteri sielläkin..

Viimeksi muokattu:
^^Jos kiinnostaa päivittää joskus satasen hintaluokkaan, suositus shh shifterille. Pystyy säätämään jäykkyyttä ja sequ samassa.

Joo ei ole edes uskaltanu katella mitään valmiita shiftereitä, ku saattaa joutua vetää ostohousut jalkaan. :nb:
Tää simuilu ja yleensäkin pelaaminen on vähän on/off juttua meikäläisellä, ei tule niin tosissaan otettua enää.

Mut toi kytkin ja h-shifteri oli jo mukava upgrade näihin mun ajeluihin.. vaikkakin menevätki ehkä hieman tuonne macgyver osastolle. Ja tulipahan vanhoille romuille taas uusiokäyttöä.. :cool2:

Siinä olis postausta 0.3 päivityksestä. Sisällöstä tietoa ja julkaisu tämän kuun loppupuolella. Mua kyllä kiinnostaa paljon enemmän se mitä korjauksia itse peliin se sisältää, mutta niistä ei oikeastaan mainita mitään. Mainittakoon vielä se, että tulevaisuudessa päivitykset tulevat joka toinen kuukausi, ainakin se on suunnitelma.

Siinä olis postausta 0.3 päivityksestä. Sisällöstä tietoa ja julkaisu tämän kuun loppupuolella. Mua kyllä kiinnostaa paljon enemmän se mitä korjauksia itse peliin se sisältää, mutta niistä ei oikeastaan mainita mitään. Mainittakoon vielä se, että tulevaisuudessa päivitykset tulevat joka toinen kuukausi, ainakin se on suunnitelma.

Yleensä nuista tulee vielä toinen julkaisu missä on sit kerrottu mitä korjauksia tulee

Yleensä nuista tulee vielä toinen julkaisu missä on sit kerrottu mitä korjauksia tulee
Ottaen huomioon että toistaiseksi on tullut vasta yksi kunnon päivitys, ja muutenkin tämän kehittäjän kommunikaatio keskittyy lähinnä satunnaiseen markkinointimateriaaliin niin en mä sanoisi että heillä on vielä mitään sen suurempaa kaavaa minkä pohjalta vedellä johtopäätöksiä. :D

EDIT:

Sellaisen kuulin vielä, että softlock tulee seuraavaan päivitykseen. Se on hyvä! Haamuja vastaan ei ainakaan vielä pääse ajamaan 0,3 versiossa. Ilmeisesti vermeiden bindaamisia korjailtu. VR on edelleen tulossa, mutta ei vielä.

Viimeksi muokattu:
Vr:ää täällä odotellaan vesi kielellä, kun en ole vielä saanut UEVR:ää Linuxissa toimimaan.

Voi olla että odotellaan kauan.

Ottaen huomioon että toistaiseksi on tullut vasta yksi kunnon päivitys, ja muutenkin tämän kehittäjän kommunikaatio keskittyy lähinnä satunnaiseen markkinointimateriaaliin niin en mä sanoisi että heillä on vielä mitään sen suurempaa kaavaa minkä pohjalta vedellä johtopäätöksiä. :D

Sellaisen kuulin vielä, että softlock tulee seuraavaan päivitykseen. Se on hyvä! Haamuja vastaan ei ainakaan vielä pääse ajamaan 0,3 versiossa.
Eiköhän siellä tehdä kuten 0.2 out now-uutisen kohdalla jossa oli nuo korjaukset kerrottu kun aiemmin vaan tuli uutinen mitä sisältöä 0.2 tulee.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 938
Jäsenet
81 881
Uusin jäsen
Hullmann

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom