Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
100 € tallentunut tilille 10.10, eli selvästikin ennen joulua. Asukselta meni käsittelyyn aikataulun osalta seuraavasti:Jaa-has; cashback-claimi on nyt hyväksytty, joten ei muuta kuin odottelemaan rahoja tilille (ennen joulua...).
8.5 ”Approved” RTX 4080 kortista joku satku pitäisi tulla. Eipä ole näkynyt, joten laitetaan viestiä perään.
Melkoista perseilyä kyllä odotella 4kk. Asuksen kokoisella firmalla kun on kassaa ja resursseja maksaa noi heti.
Näyttiksestä tein hakemuksen elokuun lopulla joka oli sitten 4.9. approved. Laitoin viime viikolla sähköpostilla kyselyä rahojen perään, meni päivä ja vastauksena että tarkastavat hakemuksen ja mikäli kaikki ok maksavat 14 vuorokauden kuluessa. Tuosta ei menny kuin pari päivää ja rahat oli tilillä.
Niinpä. Olen kuullut tosi monelta että mennyt maksuun vasta kun itse kysellyt perään.Eli kusettavat.
Hakemusjärjestyksessähän noi luulis maksettavan mutta erikseen kinumalla prosessi tapahtuukin suht ripeään.
Ja hauskaa sinänsä että hakemus on tilassa "approved" mutta se pitää silti tarkastaa.
Mihin sähköpostiin kyselyn voi lähettää perään?Niinpä. Olen kuullut tosi monelta että mennyt maksuun vasta kun itse kysellyt perään.
Laittelin siihen kun olin tehny cashback hakemuksen ja sen jälkeen tuli sähköpostilla vahvistus hakemuksen vastaanottamisesta.Mihin sähköpostiin kyselyn voi lähettää perään?
Tähän osoitteeseen vastasin siihen approved meiliin.Tästä on minulle viimeksi sähköpostia tullut info@asus-promotion.eu
Koko cashbackin idea perustuu siihen että kaikki ei sitä hae, eli kaikki ei mene maksuun. Alennuksen joutuisi maksamaan kaikille ostajille. Esim. hakemuksessa kysellään kaikki mahdolliset henkilötiedot, ja joku saattaa tulla siihen tulokseen että ennemmin olen antamatta näitä tietoja jollekin random välitysfirmalle kuin annan tiedot ja saan pari kymppiä. Ei se Asus näitäkään käsittele vaan Ninepoint GmbH. Eräässä tapauksessa hakemuksen pystyi tehdä vasta 30-90 päivää ostosta, eli pitää laittaa kalenterimuistutus milloin sitä saa hakea,, varmasti monelta unohtuu. Jne.Cashback kampanjat pitäisi myyjäliikkeen periä Asukselta. Ostaja saisi alennuksen ostotilanteessa. Näin tämä olisi järkevintä hoitaa eikä siten että jokainen joutuu erikseen ruinaamaan rahojaan Asukselta. Laitoin hetki sitten viestiä menemään ja sain paluupostina automaatti vastauksen että ovat töissä arkisin 8.00 - 17.00. Harkitsen jatkossa kahdesti Asus merkkisen komponentin tai laitteen ostamista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.