Asus pelinäyttöjen maahantuoja

Olen etsinyt Asus pelinäyttöjen kuten ROG PG27UCDM maahantuojaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Tiedettäkö niiden maahantuojan?

Niitä voi olla useitakin vaihtoehtoja, riippuen siitä mistä näyttö on ostettu.
Esimerkiksi Amazonista ostetussa maahantuoja näkyy aamuisin peilissä.

Niitä voi olla useitakin vaihtoehtoja, riippuen siitä mistä näyttö on ostettu.
Esimerkiksi Amazonista ostetussa maahantuoja näkyy aamuisin peilissä.
Varmaankin on useita maahantuojia.Joillakin isommilla jälleenmyyjillä on omat maahantuontikanavat.

Kannattaa kysyä kuka on maahantuoja sieltä mistä sen on ostanut, ellei valmistaja itse hoida tuotteen tukea jne. Ei maahantuojat ole velvollisia hoitaa kilpailijoiden maahantuomia tuotteita ja siten jää pois selvitys että onko tuote niiden tuoma. Joskushan tuotteella on oma maahantuoja ja kauppa saattanut itse tuoda sen tuotteen maahan kun löytänyt joko halvan tukkurin tai sitten joku kamppis jne.

Kannattaa kysyä kuka on maahantuoja sieltä mistä sen on ostanut, ellei valmistaja itse hoida tuotteen tukea jne. Ei maahantuojat ole velvollisia hoitaa kilpailijoiden maahantuomia tuotteita ja siten jää pois selvitys että onko tuote niiden tuoma. Joskushan tuotteella on oma maahantuoja ja kauppa saattanut itse tuoda sen tuotteen maahan kun löytänyt joko halvan tukkurin tai sitten joku kamppis jne.
Lain mukaan myyjä on ensisijaisesti vastuussa myymästään tavarasta, joten asiakas hoitaa myyjän kanssa ongelmatilanteet ja myyjä asioi maahantuojan kanssa. Periaatteessa myyjä ei saisi ohjata asiakasta selvittelemään asioita maahantuojan kanssa. Se vastaa tuoteturvallisuudesta, tuotteen virheistä, jäljitettävyydestä, dokumentatiosta ja mahdollisista takaisinvedoista.

Lain mukaan myyjä on ensisijaisesti vastuussa myymästään tavarasta, joten asiakas hoitaa myyjän kanssa ongelmatilanteet ja myyjä asioi maahantuojan kanssa. Periaatteessa myyjä ei saisi ohjata asiakasta selvittelemään asioita maahantuojan kanssa. Se vastaa tuoteturvallisuudesta, tuotteen virheistä, jäljitettävyydestä, dokumentatiosta ja mahdollisista takaisinvedoista.

Toki vastaa. Kuluttajaliiton mukaan on ihan laillista että asiakas hoitaa takuuasiat suoraan maahantuojan kanssa, kunhan se perustuu siihen että loppukäyttäjä haluaa sen itse hoitaa sitä kautta; mahdollisesti prosessin nopeuttamisen tai muun helppouden vuoksi eikä sen vuoksi että myyjä niin vaatii.

Statistiikka

Viestiketjuista
304 770
Jäsenet
82 567
Uusin jäsen
apilasi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom