Auton ostamisen vaikeus

Voi olla kyllä ihan mikä tahansa taustalla lemmikkihamsterin kuolemasta aamulla kouraan saatuun irtisanomisilmoitukseen. Mistä näistä aina tietää.

Vaihtoauton ostaminen on tehty vaikeaksi ainakin Konalan Autokeskuksessa. Laitoin siis tarjouspyynnön sinne johon vastattiin ja hintakin oli ihan ok.
Toisen viestin laitoin että sovitaanko aika jolloin tulisin paikalle ja koeajaisin auton ja samalla liike voisi tutustua vaihdossa olevaan autoon-->ei mitään vastausta.

No menen kuitenkin seuraavana päivänä paikanpäälle kyselemään autoa myymälästä,
- "ei oo täällä mee katsomaan väliaikaisesta ulkoparkista". Ei ollut siellä.
Takaisin myymälään-> -
-"no en tiedä missä on", soitti kuitenkin jonnekkin ja lähti hakemaan autoa, ajoi sen myymälään.
- "Tässä se on", oli pesemätön paskanen auto ja myyjä sanoi että kattele siinä mutta mä lähden nyt syömään".

Katselin autoa hetken ja lähdin pois kun ei auton myynti tuntunut kiinnostavan.

Vaihtaa vaan liikettä. Kuten sanontoja on, asiakkaat äänestää jaloillaan jne.

Itse kun olin ostamassa 10k€ autoa, niin usempaakin myyjää kiinnosti. Piti vaan hoitaa asia paikan päällä, ei etänä. Vaihdokkia ei ollut. Ei ollut ketjuliike.

Vaihtaa vaan liikettä. Kuten sanontoja on, asiakkaat äänestää jaloillaan jne.

Itse kun olin ostamassa 10k€ autoa, niin usempaakin myyjää kiinnosti. Piti vaan hoitaa asia paikan päällä, ei etänä. Vaihdokkia ei ollut. Ei ollut ketjuliike.

Kyse taisi olla käytetystä eikä uudesta autosta eli kauppaa oltaisiin tekemässä tietystä yksilöstä. Paha seuraavasta liikkeestä lähteä ostamaan, en tiedä suostuuko edes ketjun sisällä ottaa aloittamaa tarjousta.

Se on sitten jokaisen ostajan murhe lähteekö edes yrittämään kauppaa huonon myyjän kanssa vai ei.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 497
Jäsenet
82 347
Uusin jäsen
rekashi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom