- Liittynyt
- 11.06.2020
- Viestejä
- 474
Tuli tosiaan tehtyä se tili viime viikolla tonne JPClle ja tänään Lasantha laittelikin jo sähköpostia että millaista autoa laitetaan kiikarin. Pitää perehtyä ja ottaa tosiaan toi wise myös käyttöön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo toihan se meikäläisen peli oli. Itse olin Joe (Joseph) nimisen kaverin kanssa tekemisissä ja homma rullasi erittäin hyvin.Lasantha se taitaa hoitaa koko eurooppaa/pohjois-eurooppaa JPC puolelta. Taisin eilen nähdä Tiko:n 350Z:n kun hain omat autot satamasta.
![]()
Eikö näillä nyt jenkeissä ajeta paljon vähäoktaanisemmallakin bensalla...? Onko siellä sitten eri softa koneessa?Takuulla hyvin hyvin marginaali asia. Mutta soittelin tänään Lexukselle koskien mitä polttoainetta LS600hL:n 5.0L V8:ssa voi käyttää. Virallinen Lexuksen kanta oli että 95 on riittävä. Oli varsin vaikea löytää netistä tietoa kun kaikki premium/non premium 95/98 kommentit heittelivät ties mitä. Aka tuossa koneessa, japanin premium on 95/vastaava.
En rehellisesti tiedä tarkemmin. Sen tiedän että joskus eri mantereet/maat=eri lukemat mittarilla vaikka olisivat samaa tavaraa. Hakutulokset antoivat miljoona eri variaatiota onko 95 japanin "premium" kelpoista, vai onko sitä tätä tai tuota. Eipähän tarvitse miettiä mitä tunkee tankkiin. Todnäk jatkossakin 98:a, mutta hyvä tietää että 95 ei aiheuta ongelmaa.Eikö näillä nyt jenkeissä ajeta paljon vähäoktaanisemmallakin bensalla...? Onko siellä sitten eri softa koneessa?
Pääsääntöisesti juu, mutta ei sitä tarvitse kovin ylös lähteä tehomalleja katsomaan kun erot alkaa huomaamaan. Oli se esim kesäkelillä intake lämpöjen noustessa nakutukseneston muutoksista siihen tähän tai tuohon. Siksi käytän aina korkean hp/l omaavissa 98:a. Vaikka tehdas sallisi 95:n. Lexus taas ei ole älyttömän tehokas litroihinsa verrattuna, joten mielenkiinnosta selvitin.Jenkkioktaanit on tosiaan eri, niiden 91 on meidän 95 ja sit siellä on vielä pienempioktaanistakin saatavilla. Suomessahan 95 oktaanisessa on tuo etanolilisä joten pientä eroa voi tulla joihinkin kumiosien kestoon tms mutta pääsääntöisesti varmaan kaikkia autoja voi tehdasohjelmilla ajaa 95 oktaanisella nakutuksen puolesta.
Vähän siinä ja tässä kelpaako kuvio, nopealla vilkaisulla vasemmalla valokuvio on vielä korkeammalla kuin oikealla ja "porrastusta" ei ole juuri ollenkaan. Riippuu varmaan katsurista mutta ei tuo nyt paras mahdollinen ole.
Tämmösen valokuvion sain viriteltyä avaamalla umpion ja laittamalla mustaa teippiä epäsymmetriselle alueelle. Kelpaakohan katsurille?
Toinen juttu mikä mietityttää, on tuon siirtoluvan kesto. Traficomin nettisivulla sanotaan mielestäni selkeästi, että siirtoluvan voimassaolo päättyy autoveron eräpäivänä (joka on huomenna), mutta siirtolupalapussa ei taas sanota tästä mitään. Lapussa sanotaan että on voimassa 1.12. asti. Jos tätä miettii maalaisjärjellä, niin tietysti valitaan se, joka on kansalaiselle ikävämpi.
Enemmän työtä, mutta jos itsellä olisi optio, tekisin. Valot eivät ikinä ole liian hyvät. Itsellä on Lexuksessa tasatut, minkä periaatteessa ymmärrän kyllä koska lyhyitä kuusi linssiä kääntyviä ledejä ja siihen vielä pitkät. Vie helvetisti aikaa ja helvetisti vaivaa.Jaa, muilla on sitten parempaa tietoa jos tasaus riittää, hyvä näin. Itse aina pyrkinyt tekemään porrastuksen kun kuvittelin että on pakollinen.
Se täytyy muistaa, että jos heijastin on tehty RHD liikenteeseen, niin se heitto on tehty sinne RHD liikenteeseen vasemmalle. Jos se heiton alue peitetään heijastimesta ja kikkaillaan heittoa oikealle puolelle, niin se heijastin ei kuitenkaan ole suunniteltu optimimäärää valoa sinne antamaan, joten voidaan hyvin olla tilanteessa missä tosta heitosta ei varsinaisesti sitten edes ole apua vaikka näennäisesti kuvio sellanen olisikin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.