Löytyykö Foorumilaisia, joilla on kokemusta, tietämystä tai vaikka molempia auton yksityisleasingistä?
En ole auto ihminen ja nyt taita olla auton hankinta edessä. Tuollainen autonvuokraus esim 2v /300e/kk kiehtoo paljon enemmän,kuin isohko kertamaksu vaikka pankista ei tarvitsisi hakea lainaa.
Hakusessa joku pieni ja näppärä hatchback tai vastaava edustusautoksi.
Muutama kaveri ajaa työkseen taksia ja sanovat, että kallis/laadukas auto on maailman huonoin sijoitus, jollei rakasta/harrasta autoja. Minulle auto vain auto.
Tuo vuokraus todnäk tulee pitkällä aikavälillä vähän kalliimmaksi, mutta minun kaltaiselle henkillö todnäk stressivapaampi ja helpompi vaihtoehto, koska huolena vain auton tankkaus.
Kokonaan uuden auton vuokraus vs vähän vanhemman käytetyn auton vuokraus?
(Autot ja liikenne -osiosta en löytänyt valmista keskustelua, joten loin uuden)
En ole auto ihminen ja nyt taita olla auton hankinta edessä. Tuollainen autonvuokraus esim 2v /300e/kk kiehtoo paljon enemmän,kuin isohko kertamaksu vaikka pankista ei tarvitsisi hakea lainaa.
Hakusessa joku pieni ja näppärä hatchback tai vastaava edustusautoksi.
Muutama kaveri ajaa työkseen taksia ja sanovat, että kallis/laadukas auto on maailman huonoin sijoitus, jollei rakasta/harrasta autoja. Minulle auto vain auto.
Tuo vuokraus todnäk tulee pitkällä aikavälillä vähän kalliimmaksi, mutta minun kaltaiselle henkillö todnäk stressivapaampi ja helpompi vaihtoehto, koska huolena vain auton tankkaus.
Kokonaan uuden auton vuokraus vs vähän vanhemman käytetyn auton vuokraus?
(Autot ja liikenne -osiosta en löytänyt valmista keskustelua, joten loin uuden)