Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Mulla alkoi nykiminen kun Lupkow Pass-kartta tuli testattavaksi ja kun uudet ajurit tuli niin meni vielä huonommaksi...
Mulla ei kaadu. FPS tippuu hetkellisesti 9 ja sitten taas nousee yli 90, siinä ajassa joku ehtii tyhjentää lippaan ennen kuin ehtii tekemään mitään... Käytössä DX12.Lupkowissa kaatuu mullakin. Kiva kartta muuten. Maalaisjärjellä jos päättelee niin kun kone kaatuu on kyse prossusta tai muisteista ja jos tulee DX11-error on kyse näyttiksestä mutta jos vain peli kaatuu niin on ongelma itse pelissä.
Mulla ei kaadu. FPS tippuu hetkellisesti 9 ja sitten taas nousee yli 90, siinä ajassa joku ehtii tyhjentää lippaan ennen kuin ehtii tekemään mitään... Käytössä DX12.
Ennen pelitti ihan hyvin.
Kyllä, tämä se oli, nappasin DX12 pois käytöstä ja taas pelittää. Kiitos!Älä käytä dx12. Kokeilepa dx11. Itsellä 1080ti. Dx11 toimii silti parhaiten.
Kyllä, tämä se oli, nappasin DX12 pois käytöstä ja taas pelittää. Kiitos!
Varmaan ssd, 2600k / 16 GB / ssd:n kanssa lataa melkosen nopeasti itsellä.Itse tein myös saman virheen että ajelin pitkään DX12, nyt fps huomattavasti tasaisempi DX11 kanssa. Ja tuo uusi kartta tuntuu kyllä huomattavasti raskaammalta kun vanhat. Mikä muuten olisi isoin apu noihin jäätävän pitkiin lataustaukoihin? Peli SSD:lle, 8->16GB muistit vai 2500k eläkkeelle?
Varmaan ssd, 2600k / 16 GB / ssd:n kanssa lataa melkosen nopeasti itsellä.
Lupkow Pass scouttien unelma.
Tein ton FPS limitin tonne user.config tiedostoon mutta kuitenkin aina ensimmäisen kartan jälkeen cpu käyttö palaa 100%:iin.
Mikähän vois olla vikana?
Lupkow pass ei kaadu enää jos ottaa gpu kellotusta pikkuisen alaspäin. Selvästi näyttikselle pelin vaativin kartta.
Sama homma myös BF4 kanssa, eli jotain tekemistä Frostbite Enginen kanssa.
Mihin on kadonnut Operations??
![]()
![]()
Onko muilla ollut viimepäivinä ongelmia yhteyksissä? Tuntuu, että serveri kuin serveri lagaa jollain tasolla.
Siis eikös base game tarkoita peliä ilman premium karttoja.Eikö kellään muulla ole tuota ongelmaa josta edellä kyselin? Toimiiko teillä kaikki pelimuodot?
Siis eikös base game tarkoita peliä ilman premium karttoja.
Eli ensin valitset conquest, domination... etc (pelimuodon) ja seuraavaksi valitset missä kartoissa niitä haluat pelata. Jos sulla ei oo premium ni ei siinä olekkaan muuta valinnanvaraa kuin basegame kartoiksi.
Voi toki olla että muistan väärin. en nyt pääse tarkistamaan.
Kopioin tähän aikasemmin esiintyneen kuvan:
![]()
Onko kenelläkään muulla ongelmia uusien vehicleiden sensitivityn kanssa? Uusien mappien ajoneuvot, arty truckit ym. näiden tähtäys on aivan jäätävän herkkää. Menen "normaalin pelin" kartoille ja vastaavien ajoneuvojen, tankkien ym. tähtääminen on täysin normaalia. Kaikki "sensitivity" asetukset ovat kuten ennenkin. Eli mitähän hittoa?
Eipäs valitella! Kyllä Dice ja EA tietää, että kun ping on kaikille tuo 350, niin peli on kaikille sama ja comp-skeneä voidaan pyöritellä ihan loistavastiKuulostaa hyvältä lähtökohdalta competitivelle.![]()

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.